today18.10.2018

visibility1757

insert_comment0

Як клініка пластичної хірургії отримала +119,24% органічного трафіку в результаті SEO-просування за 4 місяці

За 4 місяці співпраці з цим клієнтом ми зіткнулися не тільки зі стандартними завданнями просування SEO і Google AdWords, але і з проблемами, рішення яких потребує незвичайного підходу. У цьому кейсу ви дізнаєтеся, як клініка пластичної хірургії отримала реальну користь бізнесу, дотримуючись узгодженого плану комплексного просування. Читайте далі для отримання додаткової інформації.

 

Клієнт: клініка пластичної хірургії

Послуга: комплексне просування: SEO-просування з трафіком КРІ + РРС

Геотаргетинг: Україна

Тематика: медицина

 

Результати (вересень 2016 -грудень 2016):

+ 149 позицій у ТОП 10

Зріст органічного трафіку на 119,24%

Збільшення середньої тривалості сеансів на 46,44%

 

З якою проблемою звернувся клієнт?

Перед зверненням до нас клієнта просувала інша SEO студія. Але результати просування клієнта не задовільняли, трафік залишився на тому ж рівні, дзвінків дуже мало. Це була причина, чому клієнт звернувся до нас.

 

Які були цілі?

Клієнт бажав наростити трафік і отримувати більше дзвінків з сайту.

 

Просування

Роботу почали зі збору та кластеризації семантики. Були визначені пріоритетні послуги, які б приносили максимальну користь бізнесу.

 

На основі зібраної семантики був зроблений розрахунок максимального потенціалу і прогноз приросту цільового органічного трафіку з урахуванням коефіцієнтів сезонності в варіантах, якщо позиції сайту будуть рости і якщо не будуть.

 

Було складено план робіт для подальшого просування:

  • Аналіз первинної оптимізації
  • Аналіз зовнішньої оптимізації
  • Аналіз комерційних чинників
  • Аналіз Юзабіліті та структури сайту

 

Після аналізу первинної оптимізації склали детальне технічне завдання, де є рекомендації щодо доопрацьювання і помилок на сайті. Наприклад.

 

Знайдено повтори тексту у тегах Title, Description и H1. Проблема також була у файлі robots. txt, він не містив всі необхідні директиви.

 

На сторінках сайту були посилання зі статусом 301. Велика кількість посилань зі статусом 3xx негативно впливає на ранжирування сайту в ПС, Google, Яндекс.

 

Сторінки паганації також потребують оптимізації, згідно вимог пошукових систем.

 

Помилки також були і в генерації хлібних крихт. Наприклад, необхідно було змінити текст хлібних крихт на релевантний:

 

змінити “пластичний хірург” на “клініка пластичної хірургії”

 

прибрати слова “ви тут” і замінити слово “операції” на “пластична хірургія”

 

деякі анкори вели на сторінки з помилкою 404

 

Важливо, щоб у хлібних крихтах було відображено повний навігаційний ланцюг, на сайті його не реалізували.

 

Наприклад, на сторінці “аденоїдні вегетації” у хлібних крихтах слід: Клініка Нове Тіло – ЛОР-послуги – Операції з глотки – Аденоїдні вегетації.

 

Карта сайту SITEMAP.XML містить посилання на зображення.

 

Багато роботи проведено для оптимізації заголовків H1-Н6

 

Наприклад:

– Зняти теги H4 (переробити на простий текст) з посилань на головній сторінці сайту, а також у футері сайту

 

– Зняти теги H2 на головній сторінці

 

– На сторінках послуг зняти теги Н2 і Н4 на:

 

Виявлено, що код Google Analytics не встановлено належним чином, тому дані не завжди були прийняті належним чином.

 

Швидкість завантаження сайту також вимагає подальшого доопрацювання. Відповідно до Google PageSpeed швидкість завантаження оцінена у 74/100 балів, з нормою 85/100

 

Були помилки HTML і CSS кодів, які необхідно виправити.

 

На сайті відсутня мікророзмітка. Складено технічне завдання для введення мікророзмітки на сайт: для організації і хлібних крихт.

 

Після аналізу внутрішньої оптимізації, ми почали аудит комерційних чинників, які також суттєво впливають на ранжирування сайту у пошукових системах.

 

Було розписано доопрацьовання для сторінок послуг. Наприклад, на сторінках послуг необхідно розмістити інформацію про вартість послуги:

 

Также высокий приоритет имеет грамотное оформление страницы Контактов. Были добавлены полный адрес организации, номер телефона с кодом города, e-mail, карта, форма обратной связи.

 

Також складено ТЗ для покращення сайту, який містив рекомендації щодо юзабіліті і структури.

 

Была доопрацьована Головна сторінка, header и footer, створені сторінки Відгуки, Спеціалісти.

 

Проаналізовано меню сайту, виявлено помилки.

 

Наприклад. В меню ЛОР всі посилання пройшли через 301 редирект

 

На головній сторінці //novetilo.com.ua/ ссылки не соответствовали блокам

 

Сторінки Послуг були також оптимізовані

 

Після аналізу вебвізора з’ясувалося, що користувачі постійно водять мишкою по тексту, щоб не пропустити рядок, на якому вони читають.

 

Це означає, що текст на комп’ютерах дуже важко читати через ширину тексту, відповідно останніх даних аналітики, ширина читабельного зміста повинна бути не більше 800px.

 

Потрібно зменшити текст на сайті. Також необхідно було додати форми зв’язку.

 

Важливий чинник довіри до клініки є лікарі, їх кваліфікація та досвід. Додано інформацію про фахівців у послугах — експерти, які здійснюють конкретні операції з посиланнями на сторінки з детальною інформацією експертів.

 

Для більшої довіри було додано кількість проведених операцій під текстом кожної послуги, додано в резюме кожного фахівця – кількість проведених ним операцій

 

Наприклад:

 

Спеціалісти нашої клініки успішно провели 455 операцій з ринопластики (внизу сторінки послуги)

 

Проведені більш ніж 2000 успішних операцій (у резюме спеціаліста)

 

Було відмічено, що понад 50% користувачів відвідують сайт з мобільних телефонів і планшетів

 

Але сайт не був оптимізований для мобільних пристроїв, тому необхідно терміново доопрацювати адаптованість.

 

Також була продумана нова структура меню, зрозуміла і зручна для користувачів

 

Під час аналізу був виявлений сайт афіліат:

//novetilo.com.ua/kontakty.html

//www.plasticsurgery.com.ua/ru/kontaktyi.html

 

Необхідно було:

  1. Зробити різні телефони
  2. Зробити різні назви
  3. Зробити e-mail на домені сайту
  4. Додати клініку “Novetilo” на карту Google
  5. Змінити назву на карті “ЦЕРТУС”, у Цертус свій сайт: plasticsurgery.com.ua

 

Були виділені основні параметри, на які звертають увагу відвідувачі сайту

  • Ціна
  • Відгуки
  • Приклади робіт

 

Якщо з прикладами робіт ще якось є на що подивитися, то за іншими пунктами є проблеми.

 

Якщо грамотно скласти таблички з цінами, то можна спробувати потрапити в топ по розширеному сніпетів.

 

Для відстеження продуктивності були встановлені цілі

 

Основна конверсійна дія це дзвінок до клініки. Для того, щоб клієнт зміг точно оцінити результати просування з різних каналів, було вирішено впровадити скріпт заміни номерів. Для кожного каналу просування користувачі мали змогу побачити визначений номер телефону, щоб клієнт завжди знав, з якого каналу прийшов пацієнт..

 

Перші результати

 

Робота була розпочата 6 вересня 2016 року. І вже 15 жовтня розробили ТЗ первиної оптимізації. Через тиждень вже було помітно зріст органічного трафіку.

 

За період просування ми стикалися з різними завданнями. Наприклад, з чорної накруткою поведінкових факторів від конкурентів.

 

Після того, як позиції вийшли в ТОП було помічено погіршення поведінкових факторів, а незабаром і просадка трафіку. Після аналізу було виявлено, що конкуренти “включили” накрутку поведінкових факторів на погіршення для декількох сторінок сайту, які недавно вийшли в ТОП.

 

Для боротьби з чорними методами конкурентів було вирішено включити накрутку на покращення поведінкових чинників для нейтралізації негативного реагування пошукових систем. Таким чином, ми змогли впоратися з нечесною грою конкурентів.

 

Тематика клінік дуже конкурентна, не всі використовують білі методи просування, тому потрібно регулярно стежити за такими моментами.

 

Після 4-х місяців просування клієнт перейшов на комплексне просування. Обрані канали для просування SEO + РРС.

 

За контекстній рекламі ми приступили до роботи з проектом з визначення цілей і завдань. Потім визначили пріоритетні послуги, які Клієнт хотів рекламувати в Google Adwords.

 

Потім проаналізовано поточний акаунт Google AdWords. Після аналізу ніші і конкурентів складено стратегію проведення рекламної кампанії. Після цього ми почали налагодження рекламних кампаній, складання релевантних оголошень, вибір ключових і мінус-слів і т. д.

 

Під час проведення реклами були деякі нюанси, які виникають через медичну тематику.

 

Наприклад, деякі групи оголошень заблоковано системою Google AdWords. Після аналізу було встановлено, що цільова сторінка мала назви медичних препаратів, які можуть рекламувати тільки інтернет-аптеки, які сертифіковані Google. Оскільки наш клієнт не продає ці ліки, а тільки побічно використовував на різних операціях, було вирішено видалити посилання з цільової сторінки. Після цього реклама пройшла модерацію і успішно стартувала.

 

Другий цікавий випадок був пов’язаний з пластикою молочної залози. Оскільки на цільовій сторінці розміщені фото ПЕРЕД і ПІСЛЯ, Google AdWords не пропускав рекламу, позначка мала “недопустимий контент”. Оскільки ці фотографії були важливими для клієнтів клініки, їх неможливо видалити. Тому було вирішено змінити посадочну сторінку. Після цього модерація пройшла успішно.

 

Під час ведення контекстної реклами ми регулярно проводили моніторинг показників, коригували стратегію ведення, змінювали ставки, доопрацьовували ключові і мінус-слова.

 

Завдяки попередньо встановленому скрипту заміни телефонів, клієнт може точно відстежувати, скільки дзвінків він отримує від кожного каналу просування. Результати стали значними. Завдяки високій конкуренції в ніші і конфіденційності даних ми не можемо надати кількість дзвінків.

 

Резюме:

 

Вже після 4 місяців SEO просування сайт клієнта отримав + 119,24% органічного трафіку. Інші показники також покращились: Середня тривалість сеансу, кількість сторінок за сеанс та ін.

 

Внаслідок виконаної роботи, почали рости позиції пріоритетних категорій.

+ 149 позицій в топ-10

 

Беручи до уваги кількість дзвінків, розмір середнього чеку і маржинальність (ці дані з причини конфіденційності не можуть бути вказані тут), SEO-просування в поєднанні з контекстною рекламою надає очевидну користь клініці пластичної хірургії.


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ