today18.10.2018

visibility1583

insert_comment0

SEO аудит для інтернет-магазину дитячих товарів

Клієнт: Інтернет-магазин дитячих товарів

Послуга: SEO-аудит

Тематика: інтернет-магазин дитячого одягу

З якою проблемою звернувся клієнт?

Після створення і запуску сайту клієнт не побачив результатів: бажаний зріст трафіку і кількість замовлень не спостерігається. Тому клієнт вирішив замовити SEO-аудит для оцінки плану робіт, дізнатися поточний стан сайту.

Які були цілі?

Клієнт хотів збільшити органічний трафік, а також збільшити кількість замовлень, що скоєні через сайт

Мета аудиту сайту – оцінка технічних проблем сайту, опис помилок, усунення яких підвищити чинник ранжирування сайту, а також зручність використання сайту.

Аудит

Під час аудиту провели аналіз:

  • основних показників сайту
  • юзабіліті
  • технічних показників
  • комерційних чинників

В першу чергу визначено цільову аудиторію сайту. Ядро складали жінки віком від 20 до 40 років і чоловікі віком 25-40 років, у яких з діти від 0 до 7 років.

Цільові дії, що очікувані від відвідувача:

  • Он-лайн замовлення
  • Дзвінок

Зовнішня оптимізація

Аналіз показав, що посилальна маса є нестабільна.

Вхідні посилання в основному безанкорні або нетематичні Зовнішня оптимізація не проводилася. Посилальний профіль надзвичайно слабкий і не тематичний.

Необхідно провести роботи органічного нарощування посилальної маси

Відсутні соціальні зовнішні чинники. Соціальні сигнали на даний час відіграють особливу роль у ранжируванні сайтів. Сайт має дуже низький показник соціальних сигналів. Їх необхідно розвинути.

Юзабіліті-аудит

Виявлено проблеми структури на другому і третьому рівнях вкладеності.

Наприклад:

На сторінці https://kapitoshka.kiev.ua/podguzniki-i-pelenki/podguzniki/ відвідувачу пропонується фільтрація тільки за брендом і вагою дитини. Необхідно вдосконалити параметри фільтрації категорій товарів, наприклад, додати країну виробника, розмір підгузників, стать дитини та інше.

Приклад реалізації у конкурентів:

Також важлива деталь це проблеми з відображенням десктоп-версії. Наприклад.

Неправильне відображення кнопок:

 

Відсутність написів на стікерах:

Кнопка “Продовжити” на незрозумілому білому фоні

Відображення неповних назв товарів:

Проблеми були також з відображенням адаптивної версії. Наприклад.

Деякі назви неправильно відображаються у мобільній версії

Зайве друге меню, яке відкривається порожнім

Важливою частиною аудиту є аналіз внутрішньої оптимізації сайту.

Були виявлені технічні дублі сторінок з WWW і без WWW.

Як приклад таких сторінок:

https://www.kapitoshka.kiev.ua/index.php?route=product/product&product_id=3200

https://kapitoshka.kiev.ua/index.php?route=product/product&product_id=3200

Також на сайті були присутні відкриті для індексації сторінки-пагінації.

Як приклад таких сторінок: https://kapitoshka.kiev.ua/detskoe-pitanie/molochnye-smesi/?page=2

Деякі сторінки товару мали повтори товарів зі знижкою. Ці сторінки утворюють повтори сторінок товару.

Як приклад таких сторінок:

https://kapitoshka.kiev.ua/index.php?route=product/product&product_id=3299 – дублююча сторінка

https://kapitoshka.kiev.ua/kupit-krem-pod-podguznik-hipp-babysanft-s-pantenolom-i-cinkom-75-ml-9665-kapitoshkakievua.html – основна сторінка

та ін.

Це ідентичні товари зі знижкою (через термін придатності) і без знижок. Такі сторінки утворюють повтори, що є негативним чинником просування

Усі сторінки фільтрів сайту відкриті для індексації. Складено технічне завдання оптимізації сторінок фільтрів з рекомендаціями, які комбінації закривати від індексації, а які залишити відкритими

Файл robots. TXT не був повністю сформований:

  • не поділяє директиви для роботів GoogleBot і Яндекс
  • не всі технічні сторінки закриті від індексації

Необхідно:

  • розділити дерективи різних пошукових систем
  • закрити всі технічні та допоміжні сторінки від індексації
  • закрити від індексації непотрібних краулеро і роботів, які можуть споживати ресурс серверу.

На сторінках сайту були посилання зі статусом 3xx і 4xx. Велика кількість посилань зі статусом 3xx-негативно впливає на ранжування сайту в ПС Google, Yandex.

Крім того, було відмічено, що частина зовнішніх посиланнь посилається на сторінки, які дають відповідь 404. Для відновлення посилальної маси необхідно поставити 301 редирект зі старих сторінок на нові сторінки сайту:

Були також проблеми і у “хлібних крихтах”. На сайті у “хлібних крихтах” поточна сторінка є посилання

Генерація карти сайту Sitemap.xml була неправильна:: деякі сторінки додавалися кілька разів.

Були виявлені порожні і мало-інформативні сторінки, які потребують наповнення контенту. Деякі сторінки товарів не мають опису або характеристик.

Помилки також були і в оптимізації заголовків H1-Н6

Наприклад:

Необхідно:

1. Зняти тег H4 з кошику покупок у шапці сайту

2. Зняти теги H3 із заголовків у футері

3. Видалити додатковий тег H2 на сторінках підкатегорії

4. На сторінках товару у коді присутній зайвий H1

Наприклад, на сторінці https://kapitoshka.kiev.ua/kupit-uvlazhnyayushchiy-detskiy-krem-dlya-tela-i-lica-laura-collini-100-ml-2173-kapitoshkakievua.html код має рядок

  Опис

На сайті використовували url с get з параметрами. Необхідно налагодити генерацію ЧПУ для всіх URL сайту.

Проведено аналіз Title, Description, H1. Проблема: на стороінках сайту не налагоджена коректно автоматична генерація тегів. Коректна генерація тегів на сайті допоможе значно покращити видимість сайту у пошуковій мережі

Також можливо покращити генерацію трафікогенеруючих слів, оскільки на сторінках сайту відсутнє нормальне входження комерційних трафікогенеруючих слів:

  • Купити
  • Ціна
  • Відгуки
  • Інтернет-магазин
  • Характеристики
  • Опис
  • Київ

Некоректно реалізовано навігаційне меню сайту – скріптові посилання. Необхідно для поліпшення просування проекту в пошукових системах повністю замінити всі програмні елементи навігації на текстові

Хоча сайт був переведено на протокол HTTPS, але все ж таки є роботи, які необхідно здійснити

Потрібно:

  • Змінити всі посилання на сайті на посилання з протоколом HTTPS
  • Видалити/змінити всі вихідні посилання на посилання з протоколом HTTPS

Відповідно до Google PageSpeed швидкість завантаження оцінена у 26/100 балів, з нормою 86/100, мобільна версія 22/100. Необхідно було виправити поточні помилки для підвищення швидкості сайту.

Після аналізу в оптимізація верстки сторінок були виявлені помилки у HTML і CSS коді.

Код сайту також вимагає подальшого доопрацювання. Оскільки сайт містить велику кількість CSS коду, який знаходиться на сайті, і не завантажується з окремих файлів. У коді сторінки також є велика кількість пустих рядків.

Для просування важлива і оптимізація текстів.

Контент сайту цє один з основних чинників ранжування у пошукових системах

На сьогодні тексти на сайті не оптимізовані з погляду пошукових систем. На сайті більшість текстів не унікальні, містять переспам ключових слів, а також не містять необхідних ключів LSI.

Наші спеціалісти проаналізували поточне семантичне ядро сайту

На даний момент семантичне ядро сайту дуже вузьке, внаслідок чого погіршує видимість сайту у пошукових системах.

Необхідно: зібрати повне семантичне ядро на розділи сайту. Розгорнути кількість посадочних сторінок за допомогою фільтрів на категоріях

Соціальні сигнали також важливі для просування. Необхідно було розмістити посилання на групи у соцмережах у футері:

Також виявлені після аналізу помилки комерційних чинників.

Представлення карток товару в каталозі вимагало доопрацювання.

На сторінках розділів і підрозділів необхідно відобразити перелік товарів з коротким і найважливішим змістом – цінами, коротким описом або характеристиками

Редагування елементів переліку товарів:

  1. Кнопка “Купити”. Замініть текст “У кошик” на “Купити”. Текст на цій кнопці слід оформити посиланням, а не зображенням.
  2. Наявність товару – у характеристиці товару, або в короткому описі має бути відображена інформація про наявність товару.

Відсутній функціонал для сторінки:

Ярлики. Якщо товари в адмін мають параметри “Акція”, “Лідер продажу” і так далі, вони відображаються у картці і на сторінці каталогу.

Приклад реалізації каталогу у конкурентів:

На сайті:

Картку товару можна покращити.

Необхідно додати наступну інформацію:

  • Кнопку “Купити”. Замінити текст “У кошик” на “Купити”. Текст на цій кнопці слід оформити посиланням, а не зображенням.
  • Умови поставки. Стислий блок з основними умовами доставки, а також посилання на сторінку детального опису.
  • Подібніі товари
  • Ярлики: якщо є ярлики “Новинка”, “Лідер продаж” і “Розродаж”, вони відображаються на сторінці товару

Приклад реалізації таких карток у конкурентів:

Зараз на сайті:

Рекомендований функціонал модуля:

  • Позначка кошика повинна розміщатися у шапці сайту під контактною інформацією. Це має бути помітно. На додаток знайомої Позначки кошика, вона повинна містити інформацію про кількість і вартість вибраного замовлення, а також кнопку “Оформити замовлення”. Вигляд може бути наступний:   Важливо! На всіх сторінках сайту з товароми має бути кнопка «Купити» з позначкою кошика, слово на кнопці має бути написаний текстом, а не зображення
  • при цьому URL, де підтримується ця кнопка, повинна містити структуру значення/order/, /cart/, /show/та інші
  • Якщо натиснути кнопку, спливає повідомлення, що товар додається до кошика. Це поле має містити інформацію, у якій кількості товар додано, а також загальна вартість, та кнопки “Продовжити покупки” та “Оформити замовлення”. Кнопки мають бути різних кольорів.

Зараз на сайті:

У конкурентів:

Необхідно на сторінку кошика додати кнопку “оформити замовлення” https://kapitoshka.kiev.ua/shopping-cart/

Деякі користувачі воліють оформити замовлення за 1 клік: містить поля-кнопка “Купити” ім’я, телефон, кнопка «Купити»

Найчастіше розміщується на картці. (На даний час на сайті кнопка відсутня) У конкурентів:

Користувачі повинні мати доступ до контактної інформації для зв’язку

На сайті відсутня окрема сторінка контактів. Були складені рекомендації щодо змісту сторінки.

Форма зворотнього зв’язку цє важливий елемент комунікації.

Щоб збільшити віддачу сайту як від маркетингового інструменту, необхідно домогтися більшої конверсії, тобто отримати більше контактів з сайту поточного відвідування. Для цього ми рекомендуємо створити форму зворотнього зв’язку (для тих користувачів, які чомусь не готові дзвонити відразу, але потребують додаткової консультації). Наприклад, може бути:

У комерційному меню інтернет-магазину бракує таких елементів, як:

  • Сплата
  • Повернення

На цих сторінках є детальний опис всіх операцій, що виконуються на сайті. Ці елементи характеризують ресурс як Інтернет-магазин для ПС, а для користувачів є чинники, які викликають довіру, оскільки через первинну покупку товару з сайту користувач хоче ознайомитися з умовами його придбання.

Приклади у конкурентів:

Зараз на сайті:

Тексти, які розміщені на сторінках каталогу та у підрозділах, а також на картках товару повинні містити комерційну пропозицію, тобто на підставі заохочення відвідувача купити щось на сайті. Обов’язкова складова у комерційних текстах є наявність «слів продажу»: купити, вартість, продаж, дешево і т. д.

Пошук на сайті. Користувачі часто шукають зацікавлені товари, без допомоги навігації, але шляхом пошуку на сайті, з метою збільшення віддачі сайту пошук має відповідати таким вимогам:

  • Пошук має містити підказки щодо введення інформації у полі пошуку, наприклад:
  • Пошук має бути “розумним” і розпізнавати помилки користувачів

Гарантії це питання, яке цікавить багатьох користувачів. Опис гарантій необхідно для збільшення довіри до сайту.

Cross-sell може принести багато допродаж. Додати форму “З цими товарами також купують” на сторінках товарів

Форма замовлення зворотного виклику допоможе затягти потенційних клієнтів, які з будь-якої причини не бажають дзвонити або зробити покупку онлайн

Це також більш зручно для певної групи користувачів ствити питання через онлайн-консультанта. Вам необхідно підключити онлайн-консультанта, але без надмірних нав’язливих спливаючих вікон.

Резюме

Після аналізу сайту багатьох показників був складений файл-Аудит SEO, який містив цінні рекомендації. Реалізація всіх цих рекомендацій покращить ранжирування сайту і зручність використання для користувачів, тим самим збільшить обсяги продаж.


Рекомендовані статті

Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ