today28.11.2018

visibility1220

insert_comment0

Прогнозна аналітика для Вашого бізнесу або як аналіз трендів і прогноз трафіку допомогли збільшити прибуток в 3 рази

Сьогодні ми хочемо розповісти Вам про прогнозну аналітику. Чому ж так важливо кожному бізнесменові вміти прогнозувати продажі, аналізувати тренди і вивчати конкурентів.

Дуже часто бізнесмени-початківці не оцінюють обсяг продажів або роблять його «пальцем в небо». А іноді навіть досвідчені компанії, які існують вже багато років, не приділяють належної уваги бюджетуванню, роблячи його навмання.

У даній статті ми покажемо приклад, як за допомогою простих і доступних кожному інструментів можна самостійно оцінити попит, побачити тренди, вибрати пріоритетні напрямки бізнесу і збільшити прибуток в кілька разів.

Ми розглянемо кейс реального клієнта, якому прогнозна аналітика допомогла поліпшити свій бізнес раз і назавжди

Рік тому до нас прийшов Клієнт із запитом на SEO-просування. Це був інтернет-магазин охоронних систем. На зустрічі Клієнт озвучив категорії, які вважав пріоритетними для свого бізнесу, також категорії, які абсолютно його не цікавили і просувати їх він не збирався.

Перед початком роботи з Клієнтом ми, в першу чергу, провели аналіз сайту, щоб виявити його потенціал і зробити скоринг пріоритетних категорій. Це дуже важливо для великих сайтів з великою кількістю категорій / підкатегорій та обмеженим бюджетом, так як кожен власник бізнесу хоче побачити результат якомога швидше. Тому виявлення пріоритетних категорій дозволить отримати хороші результати за мінімальний час, а значить – і збільшити прибуток.

Для цього збираємо базову семантику. Ми задіємо різні інструменти, такі як: Serpstat, Keywordplanner та інші.

Після вивантаження ключових фраз дуже важливо очистити їх від сміття, дублів, зворотних входжень і т.д. Це потрібно для того, щоб розрахунок максимального потенціалу був максимально точним.

Перевіряємо поточні позиції проекту. Вивчаємо сезонність, тренд.

Також для отриманого базового семантичного ядра потрібно зібрати додаткові дані: цільову url, частоту, конкуренцію.

Всі отримані дані зводимо в єдину таблицю.

Потім отримуємо потенціал кожного кластера, де враховується скоринг пріоритетних категорій за потенціалом, “комерційністю” та конкурентністю.

Важливо розуміти, що при просуванні потрібно враховувати як побажання Клієнта, так і існуючий та майбутній попит. Бо якщо тренди на товар падають, то, логічно, що і продажі впадуть. Якщо ж у вас в каталозі є категорії, на які тренд активно зростає, то варто звернути увагу на ці товари.

Так було і в цьому випадку. Ми розглянули категорії, які вибрав для просування Клієнт, додатково проаналізували інші категорії товарів на сайті. Вийшла загальна картина, яка допомогла розставити все на свої місця.

Насамперед, ми побачили, що тренди на деякі вибрані категорії падають.

Були деякі категорії, де росла сезонність і тренди, також був потенціал зростання трафіку, так як проект вже займав хороші позиції + була невисока конкуренція.

Якщо цими категоріями надалі не займатися, то поточні позиції будуть загублені і сайт втратить багато трафіку й замовлень. Було прийнято рішення такі категорії поставити на утримання, щоб підтримувати позиції з обмеженим бюджетом.

Після цього ми запропонували Клієнту зробити аналіз ніші, щоб знайти нові перспективні товари, які в подальшому можуть принести прибуток. Було проведено скоринг, де було враховано потенціал по трафіку, тренди, конкурентність, була розрахована очікувана маржинальність.

Така картина допомогла побачити нові шляхи розвитку бізнесу, знайти нові потенційні ніші. Так як ми почали розвивати нові категорії раніше більшості конкурентів, то проект зміг швидко вийти в ТОП, обійти конкурентів, почав приносити прибуток при мінімумі вкладень.
При цьому ми підтримували категорії, які приносили прибуток в ТОПі. І продовжували розвивати категорії, які попередньо узгодили з Клієнтом.

Все це в комплексі дозволило не тільки підтримувати поточний стан бізнесу, а й вивести його на новий рівень. Регулярно проводиться аналіз ніші для пошуку нових напрямків розвитку бізнесу. Так як ми за допомогою прогнозної аналітики могли швидко реагувати на зміни ринку, а цього не робила більшість конкурентів, то бізнес Клієнта завжди був на крок попереду, що є дуже важливим для інтернет-проектів.

Зростання органічної трафіку:

Зростання замовлень:


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ