Ведення контекстної реклами

Як обійти конкурентів і отримати більше клієнтів?

Ведення рекламної кампанії – це безперервний процес аналізу та моніторингу ряду показників, пошук шляхів оптимізації та підвищення ефективності.

Luxeo / Контекстна реклама / Ведення контекстної реклами

Ведення контекстної реклами

Початкове налаштування контекстної реклами лише початок роботи рекламного акаунту. Сьогодні практично у всіх нішах є висока конкуренція, реклама перенасичена анонсами різних компаній. Для того, щоб обійти конкуренцію і заробляти більше доходів, важливо встановити правильні цілі і регулярно працювати над оптимізацією вашого профілю.

Кожного разу, коли користувач вводить запит, ваше оголошення автоматично бере участь у аукціоні, який вирішує, чи буде він показаний, і якщо так, то на якій позиції. Звичайно, CTR оголошень (Click Through Rate це співвідношення кліків об’яви на кількість його показів) залежить від багатьох показників: середньої позиції, рейтингу оголошення, його привабливості та інших.

При проведенні рекламної кампанії, слід звернути увагу на багато факторів, регулярно проводити аналіз і покращувати кампанії, щоб збільшити кількість цільових кліків, зменшити вартість кліків.

Проведення рекламної кампанії це безперервний процес аналізу та моніторингу ряду показників, пошук шляхів оптимізації та підвищення ефективності.

Як розпочати роботу з нами

  1. ви подаєте заявку
  2. наш менеджер зв’язується з вами, прояснює цілі, потреби
  3. отримуєте пропозицію для вашого проекту
  4. підписуємо договір
  5. починаємо працювати

З чого складається робота:

  • Узгодження цілей і завдань рекламної кампанії
  • Налаштування рекламного акаунту оголошення (якщо ви ще не маєте) або аудиту існуючих рекламних кампаній
  • Моніторинг та аналіз статистики реклами
  • Пошук шляхів оптимізації кампаній, зниження вартості кліків, збільшення CTR та інших важливих показників
  • коригування кампаній для підвищення ефективності
  • Оцінка результатів, висновки
  • і знову моніторинг

Як ви помітили, процес підтримання контексту постійний. Весь час потрібно шукати способи покращення, реалізації змін, робити висновки і знову стежити за поточним статусом акаунту.

Стратегія рекламної кампанії повинна бути гнучкою, тому вона постійно змінюється і коригується. Таким чином, ми можемо домогтися максимального результату та обігнати наших конкурентів.

Важливий компонент контекстної реклами є вимірюваність і рентабельність. Це дуже важливо для проведення рекламної кампанії, з тим щоб вартість залучення клієнта допустимо для ваших бізнес-процесів. Це можливо тільки з правильно створених і налаштованих кампаній, цілей, показників.

За рахунок зросту цільового трафіку, як правило, збільшується кількість конверсій і доходів
Важливо розуміти, що контекстна реклама буде ефективна за активної участі обох сторін: агентства і амовника. Ви повинні бути завжди готові до спілкування, внесення змін рекомендацій наших фахівців. Тоді ймовірність успіху збільшється, це перевірено багато разів.

Чому вигідно співпрацювати з Luxeo:

  • Досвід роботи з сайтами різної тематики
  •    Команда професіоналів, які вже довели своі знання успішними проектами
  • Індивідуальний підхід до кожного проекту
  • Взаємодія з клієнтом на кожному етапі завжди готові до переговорів, вітаємо продуктивні діалоги та конструктивні обговорення
  •   Гнучка стратегія управління проектами в залежності від мінливих умов – у процесі співпраці ми постійно аналізуємо низку важливих показників, коригуємо, аби клієнт отримав максимальний результат

Ми заохочемо на ваш сайт максимум цільових клієнтів!

Вартість контекстної реклами визначається індивідуально, з урахуванням конкуренції, предметів, поставлених цілей та інших показників.

Залиште заявку для уточнення деталей та отримання консультації щодо проекту.

ВІДЕОВІДГУКИ

Про нас говорять

Ольга Карпова

Бізнес Школа Крок – BSK


Ми хотіли б подякувати компанії Luxeo за збільшення кількості заявок з сайту.

дивитися відеовідгукдивитися кейс

Віра Єльчик

Телеканал “Сонце”


Величезне спасибі компанії Luxeo. Ви допомогли вивести сайт у ТОП за основними запитами, а також розробили і реалізували успішну стратегію в SMM.

дивитися відеовідгук

Олег Богуславський

Картинг-центр SmartKart


Ми співпрацюємо вже тривалий час. SEO-просування і прогнозуюча аналітика допомогли вивести бізнес на новий рівень.

дивитися відеовідгукдивитися кейс

Олег Торгало

Бутік Аюрведи і східної медицини Rosa


Спасибі Luxeo. Наш сайт потрапив у ТОП за основними для нас ключовими словами, а також збільшився цільовий трафік.

дивитися відеовідгук

Анастасія Свірідовська

Танцювальна студія “Плем’я”


Ми дякуємо інтернет-агентству з маркетингу Luxeo за високий рівень професіоналізму. Рекомендую усім.

дивитися відеовідгукдивитися кейс

Олена Іванницька

Виробник напоїв Cidre Royal


За час співпраці збільшили охоплення аудиторії у 9 разів, завдяки чому ми збільшили обсяги продажів.

дивитися відеовідгук

Регіна Рой

Регіна Рой Strauss Ukraine


Рекомендую Luxeo як надійного партнера. Розробили стратегію для соціальних мереж. За рік було залучено понад 10000 цільових абонентів.

дивитися відеовідгукдивитися кейс

Андрій Окрайченко

Інтернет-магазин “6 енергій”


Разом ми змогли збільшити охоплення клієнтів, витрачені інвестиції окупилися у кілька разів.

дивитися відеовідгук

НАШІ КЕЙСИ

Результати роботи над проектами наших клієнтів

Бізнес-школа

Бізнес-школа Крок

Як залучити зацікавлених користувачів на сайт і збільшити кількість конверсій на 139%

Меблі від виробника

Pan Vlad

Як збільшити кількість конверсій на 94,44% і знизити вартість конверсії на 40,13% за один місяць

Інтернет-магазин кави

Ambassador Fresh

Як за допомогою аудиту РРС визначити неефективні кампанії, а також знайти шляхи оптимізації рекламної кампанії, що надасть більш розумно витрачати бюджет і отримати користь

КОМАНДА ФАХІВЦІВ

Над кожним проектом Luxeo працює окрема команда фахівців. Серед них:

Навіть якщо ви перебуваєте на правильному шляху, вас зможуть переїхати, якщо ви просто на ньому будете сидіти

Project-manager

Лєся Франсевич

Досвід роботи в РМ: понад 2 років

Найбільш серйозні зміни прийшли, коли я виявила для себе розумний спосіб праці, водночас не складніше.

PPC-спеціаліст

Світлана Соколова

Досвід роботи в РРС: більше 2 років

Проект нічого не вартий, якщо цілі не досягнуті.

Project-manager

Наталія Тишкевич

Досвід роботи в РМ більше 1 року

Намагання керувати проектами без проектного управління, як намагання грати у футбол без ігрового плану

Project-manager

Володимир Шорохів

Досвід роботи в РМ: більше 6 років

Успіх - це не ключ до щастя. Щастя є ключ до успіху. Якщо ви любите те, що ви робите, ви досягнете успіху.

Інтернет-маркетолог, SEO-спеціаліст

Надія Кіщенко

Досвід роботи в маркетингу: понад 7 років

Дізнайтеся можливості Вашого бізнесу в Інтернеті

Обговоримо можливості
маркетингових каналів

і сформуємо стратегію просування Вашого бізнесу в інтернеті

Марія Горохова

Відповім на всі Ваші запитання

Заповніть заявку

і наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 3-х годин

person
phone

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ