today25.10.2018
visibility1671
insert_comment0
Як знайти цільову аудиторію в сегменті B2B і збільшити показник конверсії більш ніж в 2 рази
Назва: як знайти цільову аудиторію в сегменті B2B і збільшити показник переходів більш ніж в 2 рази.
Клієнт: майстерня автофургонів
Напрям діяльності: ремонт фургонів, теплоізоляція фургонів
Послуга: PPC
Період роботи: червень 2018 – тепер
З чим клієнт прийшов?
Клієнт раніше не користувався контекстною рекламою, але вирішив спробувати даний канал інтернет-маркетингу.
Мета реклами: залучення нових клієнтів, орієнтація на сегмент B2B.
Початок роботи:
В першу чергу були налаштовані рекламні кампанії у пошуковій мережі:
- збір і розробка семантики:
- створення структури рекламної кампанії;
- написання релевантних оголошень для кожного ключового слова
- додавання розширень для текстових оголошень
- створення основного списку мінус-слів
- початкове визначення бюджету та ставок;
- налаштування збору аудиторій для ремаркетингу.
Після запуску нових рекламних кампаній проводили щоденний моніторинг — коригування ставок, аналіз пошукових запитів, додавання мінус слів.
Перші труднощі:
Реклама у пошуковій мережі якісно працювала за об’єктивними параметрами, але недостатньо сприяла досягненню головної мети-залучення нових клієнтів.
Причина такої ситуації:
- надання послуг вузької спеціалізації
- мало показів рекламних оголошеннь через низьку частоту запитів цієї тематики.
Виникло питання: “Де ще шукати цільову аудиторію?”
Вирішення проблеми:
Було вирішено створити рекламу у контекстно – медійній мережі:
- Великі сайти продажу машин. Ми використовували перетин 2 типів таргетингу: місце розташування (конкретні сайти) та ключові слова (на основі контенту). Результат: рекламні банери відображаються відвідувачам сторінок сайту, контент яких пов’язаний з вантажними і комерційними машинами.
- Налаштування рекламної кампанії з більш широким охопленням: аудиторія + теми.
- Налаштування ремаркетингу:
- обмежили аудиторією, яка була на сайті більше 2 хвилин (у нашому випадку більшість відвідувачів приваблювали за допомогою контекстно – медійної мережі, тому викреслили людей, які попали на сайт випадково або не зацікавились послугами);
- збільшили час перебування в аудиторії до 90 днів (специфіка діяльності клієнта припускає досить тривалий час на приймаття рішення про співпрацю).
Для першого запуску рекламних кампаній у КММ були створені адаптивні оголошення з використанням зображень галереї клієнта. Такі банери не були достатньо виразними, тому разом з дизайнером розробили нові. На діаграмі показано, як змінився показник CTR після запуску нових банерів (+ 50%). Порівняння двох періодів (7 днів до – і після).
Роботи, які були включені для ведення рекламних кампаній у контекстно – медійної мережі:
- Моніторинг місць розміщення графічних оголошень, виключення нерелевантних площадок.
- Аналіз ефективності місць розміщення за кількістю конверсій, коригування ставок на окремі сайти.
- Оцінка ефективності на основі змін поведінки користувачів на сайті (у даному випадку важко покладатися тільки на конверсії, оскільки послуга не передбачає підтвердження угоди безпосередньо в режимі online і більшість користувачів воліють зв’язуватися за допомогою телефонного дзвінка).
Як результат – зріст коефіцієнта конверсії у КММ (період-2 місяці)
Результат:
Регулярний зріст коефіцієнта конверсії (пошук + КММ)
Розподіл даних кількості відвідувачів і цілей, досягнутих у КММ та пошуку.
- Контекстно – медійна мережа — Display
- Пошукова система — Paid Search
Висновки:
Налаштування та ведення рекламних кампаній контекстно-медійної мережі допомогло збільшити охоплення цільової аудиторії, що неможливо було досягнути за допомогою реклами тільки у пошуковій мережі.