"> Як знайти цільову аудиторію в сегменті B2B і збільшити показник конверсії більш ніж в 2 рази - Luxeo

today25.10.2018

visibility1613

insert_comment0

Як знайти цільову аудиторію в сегменті B2B і збільшити показник конверсії більш ніж в 2 рази

Светлана Соколова

PPC-специалист

Назва: як знайти цільову аудиторію в сегменті B2B і збільшити показник переходів більш ніж в 2 рази.

Клієнт: майстерня автофургонів

Напрям діяльності: ремонт фургонів, теплоізоляція фургонів

Послуга: PPC

Період роботи: червень 2018 – тепер

З чим клієнт прийшов?

Клієнт раніше не користувався контекстною рекламою, але вирішив спробувати даний канал інтернет-маркетингу.

Мета реклами: залучення нових клієнтів, орієнтація на сегмент B2B.

Початок роботи:

В першу чергу були налаштовані рекламні кампанії у пошуковій мережі:

  • збір і розробка семантики:
  • створення структури рекламної кампанії;
  • написання релевантних оголошень для кожного ключового слова
  • додавання розширень для текстових оголошень
  • створення основного списку мінус-слів
  • початкове визначення бюджету та ставок;
  • налаштування збору аудиторій для ремаркетингу.

Після запуску нових рекламних кампаній проводили щоденний моніторинг — коригування ставок, аналіз пошукових запитів, додавання мінус слів.

Перші труднощі:

Реклама у пошуковій мережі якісно працювала за об’єктивними параметрами, але недостатньо сприяла досягненню головної мети-залучення нових клієнтів.

Причина такої ситуації:

  • надання послуг вузької спеціалізації
  • мало показів рекламних оголошеннь через низьку частоту запитів цієї тематики.

Виникло питання: “Де ще шукати цільову аудиторію?”

Вирішення проблеми:

Було вирішено створити рекламу у контекстно – медійній мережі:

  1. Великі сайти продажу машин. Ми використовували перетин 2 типів таргетингу: місце розташування (конкретні сайти) та ключові слова (на основі контенту). Результат: рекламні банери відображаються відвідувачам сторінок сайту, контент яких пов’язаний з вантажними і комерційними машинами.
  2. Налаштування рекламної кампанії з більш широким охопленням: аудиторія + теми.
  3. Налаштування ремаркетингу:
  • обмежили аудиторією, яка була на сайті більше 2 хвилин (у нашому випадку більшість відвідувачів приваблювали за допомогою контекстно – медійної мережі, тому викреслили людей, які попали на сайт випадково або не зацікавились послугами);
  • збільшили час перебування в аудиторії до 90 днів (специфіка діяльності клієнта припускає досить тривалий час на приймаття рішення про співпрацю).

Для першого запуску рекламних кампаній у КММ були створені адаптивні оголошення з використанням зображень галереї клієнта. Такі банери не були достатньо виразними, тому разом з дизайнером розробили нові. На діаграмі показано, як змінився показник CTR після запуску нових банерів (+ 50%). Порівняння двох періодів (7 днів до – і після).

Роботи, які були включені для ведення рекламних кампаній у контекстно – медійної мережі:

  1. Моніторинг місць розміщення графічних оголошень, виключення нерелевантних площадок.
  2. Аналіз ефективності місць розміщення за кількістю конверсій, коригування ставок на окремі сайти.
  3. Оцінка ефективності на основі змін поведінки користувачів на сайті (у даному випадку важко покладатися тільки на конверсії, оскільки послуга не передбачає підтвердження угоди безпосередньо в режимі online і більшість користувачів воліють зв’язуватися за допомогою телефонного дзвінка).

Як результат – зріст коефіцієнта конверсії у КММ (період-2 місяці)

Результат:

Регулярний зріст коефіцієнта конверсії (пошук + КММ)

Розподіл даних кількості відвідувачів і цілей, досягнутих у КММ та пошуку.

  • Контекстно – медійна мережа — Display
  • Пошукова система — Paid Search

Висновки:

Налаштування та ведення рекламних кампаній контекстно-медійної мережі допомогло збільшити охоплення цільової аудиторії, що неможливо було досягнути за допомогою реклами тільки у пошуковій мережі.


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ