today24.10.2018

visibility1045

insert_comment0

Як збільшити кількість конверсій на 94,44% і знизити вартість конверсії на 40,13% за один місяць

Назва: Як збільшити кількість конверсій на 94,44% і знизити вартість перетворення на 40,13% в один місяць.

Клієнт: виробник меблів на замовлення

 

Напрям діяльності: розробка індивідуального дизайну, виготовлення, монтаж та демонтаж корпусних меблів

Послуга: PPC

Період роботи: 30.08.18 – тепер

 

Збільшення нових користувачів: 41,74% 41,74 %

Збільшення сеансів: 41,97 %

Збільшення сторінок за сеанс: 5,20 %

Збільшення заявок на сайті: 94,44%

 

З якою проблемою звернувся клієнт?

 

Клієнт використовував послуги фрілансера. Причина звернення є регулярне збільшення витрат на рекламу за відсутності помітного збільшення ефективності.

 

Мета реклами:

 

Оптимізація бюджету, збільшення кількості запитів платного Інтернет-трафіку (Google Ads).

 

Початок роботи:

 

В першу чергу здійснили аналіз існуючого налаштування акаунта клієнта. Загальні недоліки, які помітно відразу:

  • невідповідна структура рекламного акаунту – недостатній поділ рекламного акаунту на кампанії та групи;
  • необгрунтоване застосування автоматичної стратегії призначення ставок, внаслідок чого за одними ключовими словами спостерігали переплату за високу позицію, а інші відображались в нижній частині сторінки
  • нехтування низькочастотними запитами;
  • нехтування низькочастотними запитами;
  • використання розширень для оголошень не повністю

 

Висновки: повне переналаштування реклами.

 

Етапи налаштування реклами в пошуковій мережі

Основні етапи налаштування:

  1. Повний збір семантики
  2. Складання попереднього переліку мінус слів під час збору семантики
  3. Розробка структури рекламного акаунту, розповсюдження ключових слів на рекламні кампанії та групи об’яв
  4. Написання кілька видів релевантних рекламних оголошень під кожне ключове слово.
  5. Продумування логіки розширень для рекламних оголошень – надання з їх допомогою додаткової інформації для створення більш повного уявлення клієнтом про те, які послуги надає компанія і які переваги відрізняють її від конкурентів.
  6. Налаштування геотаргетинга по радіусу навколо цільового місця розташування (клієнт надає послуги не тільки в Києві, а й у містах-супутниках).
  7. Вибір стратегії призначення ставок.
  8. Запуск рекламних кампаній

Ведення рекламного акаунту

Після запуску нової кампанії необхідно приділяти особливу увагу моніторінгу змін і результатів. Всі дії виконувалися ретельно і регулярно.

Основні етапи ведення:

  1. Щоденний моніторинг пошукових запитів і доповнення переліку мінус-слів для мінімізації нерелевантних зображень та кліків реклами.
  2. Відстеження позицій оголошень за ключовими словами, коригування ставок.
  3. Налаштування автоматичного коригування ключових слів для досягнення оптимальної позиції результатів рекламної видачі.
  4. Відстеження кількості конверсій і середньої вартості конверсії кампаній і ключових слів за допомогою Google Analytics. Коригування ставок та перерозподілу бюджету за рахунок отриманих даних максимальної вигоди.
  5. Відстеження поведінки користувачів на сайті – тривалість сеансу, кількість переглянутих сторінок, показник відмов. Ці дані допомагають зрозуміти ступінь зацікавленості користувачів, які потрапляють на сайт за певними ключовими словами.

Що ми досягли за один місяць роботи?

  1. Зниження середньої вартості кліку на 20% і збільшення кількості кліків на 46% через збільшення бюджету на 16%. Як це відбувалося – на графікуі: (період: місяць до роботи Luxeo і місяць після)

     

    Кінцевий результат у цифрах:

  2. Збільшення кількості всіх цільових дій на сайті на 32%, зменшення вартості цільової дії на 12%.
  3. Збільшення кількості заявок на 94%, зменшення вартості заявки на 40%.

 

Висновки: продумана настройка, регулярний моніторинг і своєчасне коригування рекламних кампаній за короткий проміжок часу значно підвищив ефективність реклами. Ми продовжуємо активно відстежувати результати, тестувати нові ідеї. Плануємо розробку рекламної кампанії у контекстно – медійній мережі.


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ