today24.10.2018
visibility2756
insert_comment0
Як збільшити кількість конверсій на 94,44% і знизити вартість конверсії на 40,13% за один місяць
Назва: Як збільшити кількість конверсій на 94,44% і знизити вартість перетворення на 40,13% в один місяць.
Клієнт: виробник меблів на замовлення
Напрям діяльності: розробка індивідуального дизайну, виготовлення, монтаж та демонтаж корпусних меблів
Послуга: PPC
Період роботи: 30.08.18 – тепер
Збільшення нових користувачів: 41,74% 41,74 %
Збільшення сеансів: 41,97 %
Збільшення сторінок за сеанс: 5,20 %
Збільшення заявок на сайті: 94,44%
З якою проблемою звернувся клієнт?
Клієнт використовував послуги фрілансера. Причина звернення є регулярне збільшення витрат на рекламу за відсутності помітного збільшення ефективності.
Мета реклами:
Оптимізація бюджету, збільшення кількості запитів платного Інтернет-трафіку (Google Ads).
Початок роботи:
В першу чергу здійснили аналіз існуючого налаштування акаунта клієнта. Загальні недоліки, які помітно відразу:
- невідповідна структура рекламного акаунту – недостатній поділ рекламного акаунту на кампанії та групи;
- необгрунтоване застосування автоматичної стратегії призначення ставок, внаслідок чого за одними ключовими словами спостерігали переплату за високу позицію, а інші відображались в нижній частині сторінки
- нехтування низькочастотними запитами;
- нехтування низькочастотними запитами;
- використання розширень для оголошень не повністю
Висновки: повне переналаштування реклами.
Етапи налаштування реклами в пошуковій мережі
Основні етапи налаштування:
- Повний збір семантики
- Складання попереднього переліку мінус слів під час збору семантики
- Розробка структури рекламного акаунту, розповсюдження ключових слів на рекламні кампанії та групи об’яв
- Написання кілька видів релевантних рекламних оголошень під кожне ключове слово.
- Продумування логіки розширень для рекламних оголошень – надання з їх допомогою додаткової інформації для створення більш повного уявлення клієнтом про те, які послуги надає компанія і які переваги відрізняють її від конкурентів.
- Налаштування геотаргетинга по радіусу навколо цільового місця розташування (клієнт надає послуги не тільки в Києві, а й у містах-супутниках).
- Вибір стратегії призначення ставок.
- Запуск рекламних кампаній
Ведення рекламного акаунту
Після запуску нової кампанії необхідно приділяти особливу увагу моніторінгу змін і результатів. Всі дії виконувалися ретельно і регулярно.
Основні етапи ведення:
- Щоденний моніторинг пошукових запитів і доповнення переліку мінус-слів для мінімізації нерелевантних зображень та кліків реклами.
- Відстеження позицій оголошень за ключовими словами, коригування ставок.
- Налаштування автоматичного коригування ключових слів для досягнення оптимальної позиції результатів рекламної видачі.
- Відстеження кількості конверсій і середньої вартості конверсії кампаній і ключових слів за допомогою Google Analytics. Коригування ставок та перерозподілу бюджету за рахунок отриманих даних максимальної вигоди.
- Відстеження поведінки користувачів на сайті – тривалість сеансу, кількість переглянутих сторінок, показник відмов. Ці дані допомагають зрозуміти ступінь зацікавленості користувачів, які потрапляють на сайт за певними ключовими словами.
Що ми досягли за один місяць роботи?
- Зниження середньої вартості кліку на 20% і збільшення кількості кліків на 46% через збільшення бюджету на 16%. Як це відбувалося – на графікуі:
(період: місяць до роботи Luxeo і місяць після)
Кінцевий результат у цифрах:
- Збільшення кількості всіх цільових дій на сайті на 32%, зменшення вартості цільової дії на 12%.
- Збільшення кількості заявок на 94%, зменшення вартості заявки на 40%.
Висновки: продумана настройка, регулярний моніторинг і своєчасне коригування рекламних кампаній за короткий проміжок часу значно підвищив ефективність реклами. Ми продовжуємо активно відстежувати результати, тестувати нові ідеї. Плануємо розробку рекламної кампанії у контекстно – медійній мережі.