today24.10.2018

visibility955

insert_comment0

Як залучити зацікавлених користувачів на сайт і збільшити кількість конверсій на 139%

Клієнт: бізнес-школа

Мета діяльності: Бізнес-навчання, навчання за програмою МВА, організація бізнес-тренінгів та семінарів.

Послуга PPC

Період роботи: 18.10.17- тепер

Збільшення нових користувачів: 32%

Збільшення сеансів: 66%

Збільшення сторінок за сеанс: 30%

Зільшення досягнутих цілей: 139%

З якою проблемою прийшов клієнт?

На початку співпраці клієнт використовував акаунт Google Ads (AdWords) На рекламу регулярно витрачали бюджет, а кількість заявок на участь у навчальних програмах залишалася нестабільна

Мета реклами: Підвищення впізнаваності та довіри до школи бізнесу. Регулярна взаємодія з цільовою аудиторією. Реєстрація на вступну зустріч, освітні програми та семінари.

Перші труднощі:

На початку співпраці клієнт втратив контакт з попереднім підрядником та доступ до свого акаунту у Google Аds. Ситуація посилювалася тим, що реклама у попередньому акаунті була ще досі активна, і її не можна було призупинити. Згодом виник ще й факт, що використання назви бізнес-школи клієнта було заблоковано для інших рекламодавців

Як ми вийшли з ситуації:

  1. Створення нового акаунту Google Ads.
  2. Рішення ситуації авторського права за допомогою центру підтримки клиєнтів Google Ads.

Налаштування рекламних кампаній (Пошукова мережа)

Основні етапи налаштування:

  • Підбір ключових слів;
  • Розподіл ключових слів по рекламних кампаніях і групах;
  • Створення базового переліку мінус-слів;
  • Написання рекламних оголошень і розширень для них;
  • Налаштування загальних параметрів (геотаргетинг, бюджет, ставки для ключових слів);
  • Запуск рекламних кампаній.

Висока конкуренція ключових слів на деякий час перешкоджала покази оголошень не тільки у верхньому блоці рекламних оголошень, але і на першій сторінці пошуку. Молодий акаунт програвав “Mастодонтам”- налагодженим акаунтам конкурентів, які за роки діяльності встигли отримати позитивну статистику і розробити ефективну стратегію.

Роботи з ведення рекламних кампаній:

  • Розробка та покращення якості ключових слів;
  • Регулярне відстеження середньої позиції оголошень і коригування ставок;
  • Щоденний аналіз пошукових запитів, поповнення переліку мінус – слів;
  • Додавання нових ключових слів;
  • Проробка оголошень (A\B тестування, додавання нових розширень).

Результат:

  1. Стабільна середня позиція оголошень у верхньому блоці рекламної видачі, зріст показника CTR.
  2. Поступове, впевнене збільшення кількості цільових дій на сайті.

Налаштування рекламних кампаній (контекстно – медійна мережа)

На першому етапі були налаштовані рекламні кампанії, які спрямовані на визнання бренду та залучення потенційно зацікавленої аудиторії. Поширений таргетинг по відношенню освітніх бізнес – програм не показав високу ефективність. Внаслідок чого було вирішено відключити кампанії у контекстно-медійній мережі і приділити більше уваги ремаркетингу

Клієнт регулярно проводить презентації освітніх програм. Для заохочення зацікавленої аудиторії було складено план запуску реклами для різних заходів. На періодично повторювальних заходах були розроблені набори рекламних банерів.

Результат: Більш цільовий трафік, зниження витрат на рекламу, підвищення конверсійності.

Графік показує, як сеанси у КММ зменшилися, але при цьому кількість цільових дій на сайті збільшилась.

Рекомендації щодо покращення сайту

Під час ведення рекламної кампанії було визначено, що більшість кліків рекламних оголошень здійснюється з мобільних пристроїв (близько 62%). Здійснили аналіз мобільної версія сайту та розробили ТЗ для оптимізації.

Порівняльний аналіз поведінки користувачів до – і після роботи Luxeo:

Кількість сеансів зросла на 66%.

Кількість сторінок за сеанс зросла на 30%

Середня тривалість сеансу зросла на 150%

Інші показники також виросли

Аналіз поведінки користувачів демонструє, що на сайт почали відвідувати набагато більше зацікавленої аудиторії.

Збільшення конверсійності за період роботи Luxeo:

Загальні показники:

 

Пріоритетні цілі:

 


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ