today18.10.2018

visibility1371

insert_comment0

PPC аудит для Інтернет-магазин кави Ambassador Fresh

Клієнт: інтернет – магазин Ambassador Fresh

 

Послуга: аудит РРС

 

Тематика: інтернет – магазин кави

 

З якою проблемою звернувся клієнт?

 

Контекстну рекламу клієнта проводила інша студія, з якою були добрі стосунки. Але клієнт вирішив віддати акаунт на аудит третій стороні для отримання “погляд з боку”, також хотів би оцінити ефективність ведення контекстної реклами і знайти шляхи покрашення.

 

Які були цілі?

 

Клієнт хотів знайти шляхи зросту конверсій, знизити вартість однієї конверсії, оцінити ефективність поточних кампаній.

 

Аудит

 

Під час аудиту було проведено аналіз:

  • реклами у пошуковій системі:
  • реклами у КММ
  • налаштування контекстної реклами
  • складені висновки та рекомендації

Аналіз реклами у пошуковій мережі:

 

Проаналізована конверсійність рекламних кампаній.

 

Більш конверсійними були групи оголошень, які містять комерційні та брендові ключові слова (купити, опт, ambassador). Виняток цє група оголошень “Кава у зернах”.

 

Проведено аналіз конверсій за типом відповідності ключових слів. Визначили, що вартість конверсії за ключовими словами у відповідності майже в 2 рази перевищує вартість конверсії фразової відповідності і модифікатора широкої відповідності.

 

Потім ми проаналізували більш детально групи оголошень, визначили групи, які приносять конверсії, та які з них краще відключити. Групи оголошень, на які витратили більше 1000 грн., але не зафіксовано ні одної конверсії, рекомендовані для відключення.

 

Було також відмічено, що в Google Analytics направляються неправильні дані

 

1. Тривалий період часу не зчитувалися дані, які не приносили більше всього конверсій

 

Проблеми з відстеженням. Необхідно перевірити наявність помилок в автоматичній розмітці або в Utm_мітках, оскільки цінні дані втрачаються, які допомогли б відстежувати ефективність рекламних кампаній.

 

Також для деяких кампаній не визначено акаунт Google

 

2. Дуже велика різниця в кількості кліків і сеансів (більше 30%)

 

 

Дані можуть відрізнятися від однієї сторони до іншої, але різниця має бути незначна. У цьому випадку 30% кліків не було зараховано, як сеанс. Причини можуть бути різні. Наприклад: помилкові кліки, коли користувач натискає, але швидко залишає сайт, коли сторінка навіть не завантажується, або діти, які клікають і швидко закривають сайт. Необхідно проаналізувати окремо і виключити такі ситуації, оскільки це неякісні кліки, які не приносять вигоду сайту.

 

Рекламні кампанії були включені весь період, але у 20-х числах лютого був якийсь збій у мітках, в зв’язку акаунтів або автоматичної позначки

 

Ось дані різних кампаній, де можна побачити, що при великій кількості кліків в аналітиці не були зареєстровані сеанси (на графіку сеанси і кліки)

 

Аналіз реклами в КММ показав, що найбільш витратні є групи оголошень з таргетингом тем та інтерес. Цей метод таргетингу зосереджений на впізнання бренду, а не на продажі.

 

Крім того, не було обмежень для відображення оголошень у видимій області екрану (кількість оголошеннь одному й тому ж користувачі протягом певного періоду часу: день, тиждень, місяць). В результаті, оголошення може відображатися необмежену кількість разів, які можуть дратувати і викликати велику кількість нецільових кліків.

 

Деякі дитячі канали YouTube не додано до списку виключених місць розташування, що призводить до випадкових кліків реклами дітьми.

 

Приклад:

 

Бажано також для кампаній КММ переглянути налаштування виключеного контенту. Ми рекомендували виключити відображення поруч з делікатним контентом.

 

 

Налаштування пошукової RK також бажано доопрацювати.

 

Наприклад, рекламні кампанії не розділені згідно геотаргетингу (Київ, великі міста (Харків, Одеса), решта міста). Цей метод налаштування допоможе оптимізувати вартість кліку, оскільки у великих містах вартість кліку, зазвичай, вище.

 

Ви також можете додати “Усі мови”, аби збільшити охоплення аудиторії. Зараз:

Оскільки зараз у багатьох користувачів в Україні інтерфейс налаштований на різні мови (наприклад: Польська).

 

Зрештою, було зібрано файл аудиту, який містив висновки та рекомендації щодо вдосконалення рекламних кампаній.

 

Наприклад. Оптимізувати ключові слова у пошуковій мережі: призупинити малоефективні ключові слова і ключові слова з низькою ймовірністю комерційного наміру (наприклад: мелена кава запити через це ключове слово можуть бути інформаційним)

 

Вартість конверсії за ключовими словами у відповідності майже в 2 рази перевищує вартість конверсії фразової відповідності і модифікатора широкої відповідності.

 

Розділити рекламну кампанію по геотаргетингу з метою здешевлення вартості кліка для окремих регіонів.

 

Встановити обмеження показів оголошень у КММ одному і тому ж користувачу — зможе запобігти дратівний ефект у користувача.

 

Промоніторити місця розміщення рекламних банерів в КММ, додати у список виключень сторінки з високою ймовірністю випадкових кліків.

 

Більш конверсійніми були групи оголошень (більше 5 конверсій), які містять комерційні та брендові ключові слова (купити, опт, ambassador). Виняток – групи оголошень “кава у зернах”.

 

Загалом, реклама налаштована якісно, але з метою отримання більшого охоплення, а не продажу.

 

Через пошук контекстної реклами, для отримання продажів ви можете зменшити рекламний бюджет у рази і досягти кращих показників продажів. Також немає видимих результатів кампаній KMМ, цей бюджет потрібно переглянути на основі маркетингових цілей.

 

Існують справді неефективні кампанії. Якщо врахувати період з 1 лютого-22 квітня, то очевидно, що в кампанії XXX вартість конверсії вийшла дуже висока 24678,94 грн. Якщо кампанія була спрямована на впізнання бренду, то такі цифри допустимі, якщо кампанія була спрямована на продаж, вартість однієї конверсії занадто висока.

 

 

При цьому в більш конверсійній кампанії ви можете витратити більше бюджету на охоплення 100% показів і отримати більше кліків.

 

Висновок:

 

За допомогою аудиту PPС клієнт оцінить ефективність поточних кампаній. Були знайдені не конверсійні кампанії та групи оголошень. Були також знайдені шляхи оптимізації рекламних кампаній, що дозволило більш розумно витрачати бюджет і приносити більше користі.


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ