today18.10.2018

visibility1183

insert_comment0

Як танцювальна студія за 10 місяців SEO-просування збільшила органічний трафік у 2 рази і відкрила ще дві зали у Києві

За 10 місяців співпраці з цим клієнтом ми зіткнулися не тільки зі стандартними завданнями просування, але і проблемами, рішення яких потребує незвичного підходу. У цьому випадку ви дізнаєтеся, як за допомогою SEO-просування можна збільшити потік клієнтів і розширити бізнес. Читайте далі для отримання додаткової інформації.

Клієнт: Студія танців

 

Послуга: SEO-просування з KPI по трафіку

Геотаргетинг: Київ

Тематика: студія танців

Період просування: квітень 2016 – тепер

 

Результати (період квітень 2016 – січень 2017):

Зріст органічного трафіку на 108,69%

Зріст загального трафіку на 68,57%

 

З якою проблемою прийшов Клієнт?

 

На момент звернення в нашу компанію у Клієнта була відкрита одна студія танців на Севастопольській площі. Вже був сайт, але так як його просуванням не займалися, то заявок він приносив мало, трафік не ріс.

 

Які були цілі?

 

Клієнт хотів наростити трафік, збільшити заявки з сайту.

 

Просування

 

Робота була розпочата зі збору семантики за основними категоріями. Після аналізу ключових запитів за багатьма критеріями ми отримали перелік ключових слів, за якими потрібно було потрапити в ТОП10, щоб отримати максимум клієнтів.

 

Сайт клієнта не займав позиції в ТОПі за конверсійними ключовими словами, а клієнт хотів отримати результат вже в найближчі 2-3 місяці, тому був складений наступний план завдань:

  • Технічне завдання (ТЗ) на первинну внутрішню оптимізацію
  • ТЗ з комерційних факторів
  • Перегляд цілей і аналітики
  • Аналіз релевантності сторінок
  • ТЗ на LSI оптимізовані тексти
  • On-Page оптимізація пріоритетних сторінок
  • Аналіз посилального і формування лінкбілдінг стратегії
  • Аналіз внутрішньої перелинковки
  • Лінкбілдінг
  • Крауд-маркетинг
  • Перевірка впровадження ТЗ
  • Звіти

 

Ми приступили до технічного аудиту сайту і складання ТЗ на первинну оптимізацію.

 

Були виявлені дублі мета-тегів. Так як сторінок на сайті було небагато, то мета-теги були опрацьовані вручну.

 

Було виявлено безліч дублів сторінок. Наприклад:

 

Або

 

Скоригований файл robots.txt, який не містив всіх необхідних директив.

 

Оптимізована сторінка 404 помилки

 

Налаштована автоматична генерація Sitemap.xml, щоб карта містила всі необхідні URL-адреси з 200 відповіддю.

 

Сайт було додано до Google Search Console, додано коди Analytics

 

Ще одна проблема була пов’язана з текстовими факторами ранжування, більшість текстів на сайті були спамні. Для усунення цієї проблеми, було сформовано відповідне ТЗ копірайтеру з урахуванням необхідних запитів і LSI ключів.

 

Фахівці провели On-page оптимізацію пріоритетних сторінок.

 

Фахівці провели On-page оптимізацію пріоритетних сторінок.

 

Розроблена схема внутрішньої перелінковки.

 

Паралельно з цим почали проводити роботи по зовнішній оптимізації сайту.

 

Було відмічено, що втрачається частина посилальної маси, так як безліч ресурсів посилаються на неіснуючі сторінки. Складено ТЗ на проставлення редиректів з неіснуючих сторінок, на які посилалися інші ресурси, на які відповідають за 200 відповіддю сервера.

 

Вже через 4 місяці всі пріоритетні запити вийшли у ТОП. Після цього залишилося тільки утримувати поточні позиції.

 

У той же час розвивалися пошукові системи, алгоритми Панда і Пінгвін були оновлені. Після чергового такого оновлення, більшість сайтів мали осідання видимості. Сайт клієнта також потрапив під песимізацію, можна було спостерігати зменшення видимості і органічного трафіка.

 

Разом з пошуковими системами розвивалася і професія SEO. Ми в першу чергу орієнтуємося на вимоги пошукових систем, щоб не нашкодити сайту Клієнта. Тому було прийнято рішення провести детальний аудит внутрішньої оптимізації, а також переглянути профіль посилань. Було вирішено збільшити закупівлю вічних посилань з якісних ресурсів.

 

Наприкінці 2016 року, компанія Luxeo розробила унікальний алгоритм розрахунку потенціалу сайту, який показав можливість збільшення трафіку просування ресурсу. Після зустрічі з клієнтом було вирішено перейти на новий КРІ (ключовий показник ефективності) — органічний трафік. Це дозволить розширити семантичне ядро, привернути більше потенційних клієнтів. Наші спеціалісти підготували розрахунок максимального потенціалу та прогноз росту цільового органічного трафіку з урахуванням коефіцієнтів сезонності варіантів без просування та при просуванні з різним бюджетом.

 

Клієнт прийняв пропозицію, і ми продовжили нашу співпрацю.

 

Пошукові системи стали більш суворо ставитися до внутрішньої і зовнішньої оптимізації ресурсу. Тому проект був детально переглянутий, складено ТЗ по первинній оптимізації сайту.

 

Генерація хлібних крихт була скорегована і всі нюанси детально розписані (місце, остання хлібна крихта “не посилання”, не повторюється на сторінці і т. д.).

 

Після сканування сайту були виявлені внутрішні текстові дублі. Була складена таблиця проставлення rel=”canonical”

 

Знайдено помилки використання H1-Н6 тегів. Наприклад, на деяких сторінках не вистачало H1, інші мали неправильну ієрархію і т. д.

 

Проведені роботи для збільшення швидкості завантаження сайту.

 

Виправлені помилки в HTML і CSS коді.

 

Проведено роботи оптимізації зображень. Аlt і title прописані для всіх зображень на сайті.

 

На сайті відсутні мікродані. Складено ТЗ з рекомендаціями щодо введення мікророзмітки.

 

Провели Інтеграцію з соціальними мережами, оскільки пошукові системи почали приділяти дедалі більше уваги соціальним мережам.

 

Активно пророблялися і комерційні чинники. Наприклад, додавання контактних даних в header.

 

Звертали увагу і на usability. Наприклад: додано розклад занять в студіях, опрацьована сторінка Контакти

 

У 2016 році Клієнт відкрив другу студію танців на Печерську. Було розширено семантичне ядро відповідними запитами. Також для швидкого залучення клієнтів була запропонована настройка контекстної реклами.

 

На початку 2017р. буда відкрита третя танцювальна студія на Борщаговці. Розширено семантичне ядро. Наприкінці року клієнт вирішив призупинити просування. Це було пов’язано з великою кількістю офлайн робіт, які необхідно зробити, а також обмеженим бюджетом бізнес-витрат.

 

Проте, через рік клієнт вирішив повернутися. Причиною стало осідання трафіку і зменшення кількості заявок з сайту. SEO є постійний процес, який недоцільно зупиняти, оскільки конкурентів все більше і маркетингові бюджети конкурентів зростають.

 

Всі роботи були відновлені. Позиції в ТОПі поступово відновилися. Продовжуємо плідну співпрацю з Клієнтом і по сьогоднішній день.

 

В результаті виконаної роботи, позиції пріоритетних категорій почали зростати.

 

Загальні (+ 140 запитів у ТОП10):

 

В результаті, цільовий органічний трафік виріс

 

 

Ми продовжуємо плідно співпрацювати зі студією танців Плем’я і сподіваємося і далі підвищувати видимість сайту, позиції і органічний трафік.

 

Резюме

 

За час співпраці з даними Клієнтом було відкрито ще 2 студії танців. Спочатку просували пріоритетні ключові слова, але через рік зійшлися на KPI з органічного трафіку, що більш ефективно для бізнесу.

 

На сайті було проведено багато робіт по внутрішній оптимізації. Також проведена робота по зовнішній оптимізації. На додаток до SEO просування були запущені рекламні кампанії в Google Adwords, щоб залучати ще більше клієнтів.

 

З огляду на нішу бізнесу, можна сказати, що SEO виявилося для Клієнта рентабельним каналом, який приніс багато цільових відвідувачів і сприяв розширенню бізнесу.

 

Ми продовжуємо співпрацю, розробляємо нові цілі, йдемо до нових результатів.


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ