today18.10.2018

visibility1175

insert_comment0

Як новий картинг-центр за допомогою SEO просування зміг обійти конкуренцію і вийти на цільові запити у ТОП

З даним Клієнтом співпрацюємо вже 2 роки. В кінці березня 2016 року у клієнта з’явився сайт, органічного трафіку було дуже мало – в пошуковій видачі присутні “титани”, які вже багато років утримували ТОП. Даний кейс покаже, що при правильному підході до справи навіть новий сайт в стислі терміни може вийти в ТОП і обігнати конкурентів. Подробиці читайте далі.

Клієнт: Smartkart – картинг центр у Києві

Послуга: SEO-просування з трафіком КРІ

Геотаргетинг: Київ

Тематика: розваги-картинг центр

Період просування: березень 2016 – теперішній час.

Результати (квітень 2016 – квітень 2018 ):

Зростання сеансів від органічного трафіку на 355,26%

Зростання нових користувачів на 342,67%

З чим прийшов клієнт?

Перед зверненням до нас у клієнта відкрився новий Картинг-клуб у Києві і створив сайт для свого бізнесу.

Після створення сайту він не займався просування SEO, тому не було органічного трафіку. ТОР займали сайти конкурентів, які були в бізнесі протягом багатьох років. Замовник зацікавлений у зростанні цільового органічного трафіку.

В рамках Експрес-аналізу виявлені похибки внутрішньої оптимізації, а також на новому сайті зовнішня оптимізація сайту ще не проводилася.

Клієнт був готовий уточнити свій сайт, щоб реалізувати всі правки для досягнення мети. Крім того, під час переговорів, був визначений набір цільових ключових слів, за якими клієнт обовязково увійде у ТОР У ніші картинг-центрів існує “не сезон”, коли центр закритий. Було вирішено в той час, коли картинг відкрив активну участь у сприянні сайту, і коли центр закривається на зиму, щоб пііти в положення утримання. Було продумано бюджет, необхідний для першого та другого періодів.

Які були цілі?

Клієнт хотів наростити цільовий органічний трафік, вийти за цільовими ключовими словами в Топ-10.

Просування

Робота розпочалась зі збору семантики та оцінки потенціалу розкрученого сайту.

На основі зібраної семантики було зроблено розрахунок максимального потенціалу та прогнозування росту цільового органічного трафіку з урахуванням коефіцієнтів сезонності в варіантах без та через з різними варіантами бюджету.  

Так, як сайт клієнта був новий, в ТОПі були сильні конкуренти, а клієнт хотів отримати результат вже в найближчі 2-3 місяці, то був складений наступний календарний план робіт з оцінкою часу:

На першому етапі була зібрана і кластерізірована розширена семантика.

Більш глибоко були опрацьовані пріоритетні послуги, а також зібрані інформаційні запити для розвитку блога. Зібрано максимальну кількість ключів, які потім були розділені на кластери.

На базі зібраної семантики були обрані і узгоджені з Замовником пріоритетні ключові запити. Основний упор робився на конверсійні запити з найбільшим потенціалом і мінімальної конкуренцією.

У той же час сформовано TЗ первинної оптимізації. Одним з важливих моментів, які були виявлені є те, що швидкість завантаження сторінки була набагато нижче, ніж рекомендується (як в десктоп і мобільних версій). Мобільна версія також потребує поліпшення, тому що містить недоліки на зображенні і Юзабіліті.

В ході аналізу сайту було виявлено неправильний розподіл статичної ваги сторінок. Була продумана і реалізована грамотна внутрішня перелінковка.

Була проведена оптимізація зображень на сайті. Ще одна проблема була пов’язана з текстовими факторами ранжування, більшість текстів на сайті були не оптимізовані. Для усунення цієї проблеми, було сформовано відповідне ТЗ копірайтеру з урахуванням необхідних ключових запитів і LSI ключів.

Генерація мета-тегів потребувала подальше уточнення. Сформовано трафікогенеруючий мета-тегів шаблон. Після сканування сайту були виявлені URL-адреси, які віддавали 404 і 3xx помилки. ТЗ було сформовано для вирішення проблеми. Також сканування сайту показало циклічні посилання, які потрібно було усунути.

Була виявлена сторінка файлу стилів, яка віддає 404 помилку:

//smart-karting.com.ua/wp-content/themes/smartkart/dist/styles/main.css

Паралельно з цим проведено детальний аналіз конкурентів. Сформована стратегія лінкбілдінга.

Були виявлені помилки у використанні тегів H1-H6. Наприклад, на головній сторінці відсутній H1.

Окремі сторінки з зображенням і його ім’я відсутні на карті сайту, але були проіндексовані.

Приклади:

//smart-karting.com.ua/Smartkart_konkurs_skidka2033-min/

//smart-karting.com.ua/Smartkart_otzyiv-min/

//smart-karting.com.ua/Smartkart_konkurs_vk_karting-min/

Необхідно було налаштувати правильне завантаження зображень на сайті так, щоб такі сторінки не генерувалися в майбутньому.

Коли через відкриття сторінки пошуку сайту або виводу невеликої інформації запиту header, розташовувався посередині сторінки. Наприклад:

Були присутні дублі новинних сторінок.

Приклади:

//smart-karting.com.ua/category/club-news/ – (старая версия)

//smart-karting.com.ua/smartkart-news/

Необхідно було прибрати всі дублі і посилання на них. Зробити новини в одній категорії //smart-karting.com.ua/smartkart-news/.

До того ж були виявлені помилки у впровадженні мікророзмітки і можливості її поліпшити.

Наприклад:

  • Головна сторінка

На головній сторінці сайту використано два типи мікроданих з дочірніми типами:

Мікророзмітка BlogPosting (на даному сайті) може використовуватися лише в розділі «Блог». Її генерацію на інших сторінках необхідно було прибрати.

Тип мікроданних WebPage необхідно було повністю прибрати з сайту.

На головній же сторінці сайту потрібно було залишити лише мікродані Organization, розмітку відгуків і рейтингу за наданим шаблоном.

  • Сторінка «Smart-Услуги»

На сторінці Smart-Послуги використовувалося 6 типів мікророзмітки з включеними дочірніми типами:

Все використані типи мікроданих Schema.org на цій сторінці необхідно видалити, та залишити мікродані Organization згідно шаблону.

Повний список помилок і доопрацьовань мікророзмітки заняв кілька сторінок, тому вирішено повністю не приводити

Також знайдено проблеми з відправленням бланків замовлень. При натисканні на “Бронювати” формується кілька замовлень, що призводить до плутанини.

Упорядкована правильна робота всіх форм зворотнього зв’язку та надсилання листів адміністратору, а також тексти листів, що прийшли після замовлення.

Для оцінки ефективності цілей були встановлені в Google Analytics.

У той час як розробник клієнта впровадив ТЗ первинної оптимізації, ми побачили, що частка відвідувачів сайту, які приходять з мобільних телефонів і планшетів, становить близько 48%, але тривалість сеансу майже в 3 рази менше. Таким чином, мобільна версія була проаналізована додатково.

Клієнту було запропоновано UX-аналіз мобільної версії сайту і розроблено TЗ для поліпшення, що було актуальним, враховуючи також зростання частки мобільного трафіку.

На зовнішню оптимізацію перш за все акцент був зроблений на збільшенні якісної маси посилань авторитетних ресурсів на пріоритетні категорії, а також на краудмаркетинг».

У результаті виконаної роботи вже до кінця червня 2016 року можна було спостерігати значне збільшення видимості сайту, а також поліпшення позиції цільових ключових слів.

В результаті, цільовий органічний трафік виріс.

Позиції ключових запитів почали зростати, але поки вони не пішли на Top 10, клієнт вирішив замовити налаштування контекстної реклами на цих ключів. Також паралельно замовив ревізію вже існуючих рекламних кампаній. Під час аудиту були виявлені помилки і недоліки, корекція яких допомогла оптимізувати бюджет і показати більш релевантну рекламу зацікавленим користувачам.

Після цільової ключові запити досягли 10-го органічного питання, рекламні кампанії з цих ключів були припинені.

Ключові запити в Топ-10:

Ми продовжуємо співпрацювати плідно з смарт-картинг центр і сподіваємося на подальше поліпшення видимості сайту, позиції і органічного руху.

Резюме

Клієнт прийшов до нас з новим сайтом, який був створений без будь-яких рекомендацій SEO.

Клієнт готовий до співпраці, впровадження змін і рекомендацій. Завдяки роботі на внутрішніх, зовнішніх і на сторінці оптимізації вже через 4 місяці клієнт отримав бажаний результат, подальші показники виросли ще більше.

Результати за 4 місяці:

Результати квітень 2016 – квітень 2018

KPI були виконані і навіть перевищили прогноз, так як додатково були задіяні інформаційні запити в Блозі.

Успішно реалізований план просування сайту Smart-karting. Вже через 4 місяці просування Клієнт отримав +440,19% сеансів з органічного трафіку. Але даний проект має яскравий сезонний сплеск, для достовірного визначення зростання потрібно порівняти дані за відповідні періоди. Тому порівняємо квітень 2016 року і квітень 2018 року – бачимо поліпшення на + 355,26% сеансів з органічного трафіку.

Якщо Клієнт налаштований рішуче, готовий до комунікацій і швидкої реакції на редагування і доопрацювання з нашого боку, то і результат не змушує себе чекати. Дуже важливою є робота з двох сторін (SEO-студії і клієнта), так просування сайту буде максимально плідним і швидким.


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ