Luxeo / Кейси / SMM / Кейс Амбассадор на Facebook

today18.10.2018

visibility381

insert_comment0

Кейс просування кавових брендів у Facebook. Як залучити 5000 передплатників за 2,5 місяця. і знизити вартість кліку до $0,01

У 2017 році компанія Strauss Group Ukraine проводила тендер пошуку підрядника для створення та підтримки брендових сторінок у Facebook. Переможець тендеру став інтернет-маркетингове агентство Luxeo.

Цілі та завдання:

  • Створення та оформлення сторінок для кавових брендів Ambassador и Totti Caffe
  • Підвищення впізнаваності брендів Ambassador и Totti Caffe
  • Залучення 5000 цільових передплатників за 3 місяці
  • Зібрати різну аудиторію на сторінках Ambassador и Totti Caffe згідно цільової аудиторії

Що було зроблено?

Вивчення маркетингових матеріалів

Перед початком роботи клієнту надано бріф.

На даному етапі було дуже важливо отримати від клієнта: цільову аудиторію і точки диференціації кожного бренду. Зі сторони Strauss Group Ukraine достатньо швидко і повністю було надано всі відповідні матеріали, які дуже важливі для розробки якісної SMM-стратегії.

Розробка стратегії

Перший важливий етап розробки стратегії цє аналіз конкурентів. В рубриці “кава” на українському ринку існує не так багато брендів, які безпосередньо конкурують з брендами Ambassador и Totti Caffe. Тому дуже важливо вивчити діяльність конкурентів соціальних мереж, щоб не повторювати їх підхід і сприятливо виділятися від конкурентів. Після аналізу до конкурентів залучили енергетики, Pepsi і Соca-Cola. Оскільки Кава також вважається Енергетик, і в літній час більшість кофеманів воліють холодні напої з кофеїном.

Розробка-контент стратегії для Ambassador

Цільова аудиторія Ambassador:

Чоловіки/жінки, віком 25-55 років.

Уся Україна.

Дохід: середній і середній +.

Споживачі кави Ambassador цє люди, фахівці своєї праці і знають толк в кращому. Вимогливі, витончені, прагнуть глибоко розуміти бізнес і надавати знання суспільству.

Опрацьовані рубрики для постів на сторінці Ambassador

Кава – справа тонка

Ідея: у цьому розділі будуть розглянуті цікаві факти про каву, процеси її вирощування і виробництва. Кулінарні рецепти різних країн, культура подачі, а також жарти про каву.

Мета: ознайомити передплатників з історією, культурою прийому кави, розкрити її багатограність

“Кава у мистецтві”

Ідея: поради книг, які розповідають про історію успіху, успішних людей, подолання і досягнення.

Цікаві факти, які з’єднують твори мистецтва і каву (музика, живопис, кіно, фотографії, висока мода, стріт-арт, латте-арт, нові тенденції і тенденції мистецтва різного плану)

“Мотиваційні поради”

Ідея: До рубрики планується включати поради організації роботи і дозвілля, лайф-хакі. Обговорюємо здоровий спосіб життя, мотивуючі поради активного способу життя.

Мета: ділитися корисними порадами, які допоможуть людям стати більш успішними і ефективними і, як наслідок, зробити сторінку корисною і інформативною.

“Що. Де. Коли? ”

Ідея: інформація цікавих подій, виставки, фестивалі та ін. у Києві та Україні, близького зарубіжжя, Європі (безвізовий проїзд полегшує подорожі)

Мета: інформування передплатників про цікаві події, які вони можуть відвідати

“Розширення горизонтів”

Ідея: ми розкриваємо значення рідкісних або вузькоспеціалізованих слів кавової зони. Ми пропонуємо загальні фрази з тієї ж області різними мовами: правопис, переклад, вимова

Мета: утримувати увагу аудиторії.

“Питання-відповідь”

Ідея: запитуємо абонентів (з програми «що? Де? Коли? “, енциклопедії, пізнавальні сайти і т. д.). Через деякий час публікуємо відповідь.

Мета: залучення передплатників до спілкування, заохочування до зворотнього зв’язка

Приклад: у Швеції власники собак віддають перевагу низьким породам, а в сусідній Норвегії, навпаки, люблять високі, як двоповерховий автобус породи собак. Чим пояснюється така різниця на смаки сусідніх народів?

Форма публікації постів Facebook для Ambassador

Розробка стратегії для Totti Caffe:

Цільова аудиторія Тотті:

Чоловіки/жінки, віком 19-45 років

Уся Україна

Дохід: середній і середній +.

Споживачі Totti Caffе це молоді амбіційні люди, новатори, творчі люди, які люблять відкривати нові горизонти.

Опрацьовані заголовки для постів на сторінці Tosti Caffe

В світі кави”

Альтернативні методи заварювання кави. Цікаві факти, пов’язані з кавою

Історичні факти про каву. Незвичайні традиції кавової культури

“Що нового?”

Новинки в кавовому обладнанні. Футуристична кава.

“Подорожуйте з Тотті”

Цікаві місця України, близького зарубіжжя, Європи.

Освітлення та анонс фестивалів, подій по тематиці кави та кулінарії

“Хвилинка мистецтва”

Включає рубирку «Кіноман». Розширення «Кіноману» за рахунок серіалів.

Огляд художньої літератури по аналогії з «Кіноманом»

“Бренд Totti Caffe”

Брендовані пости. Новинки від бренду. Імідж колективу і компанії. Рецепти коктейлів та кави з брендованими фото. Перепости цікавих корпоративних подій зі сторінки StraussUkraine

“Незвичайна кулінарія”

Незвичайні для нашої культури рецепти кулінарії та способів приготування напоїв

 

Шаблон публікации постів у Facebook для Totti Caffe

Рекламні активності

Брендові сторінки на Facebook були створені з нуля, і відповідно спочатку не було передплатників. На нових сторінках без передплатників люди, зазвичай, не дуже готові зареєструватися. Тому з самого початку було вирішено розпочати конкурс.

Чудовий інформаційний привід став Coffee Festival, де взяли участь  Strauss Group Ukraine. Це була гарна можливість заохочити аудиторію з оффлайн на онлайн .

Умови конкурсу:

В офлайні гостям Coffee Festival і тим, хто викликав інтерес до Ambassador и Totti Caffe пропонували стати участником розіграшу кави Ambassador на Facebook.

Для цього необхідно зробити прості дії: лайкнути сторінку Ambassador Coffee і поділитися конкурсною публікацією.

Після конкурсу і збору з’явилися перші цільові 500 передплатників

Ми перейшли до налаштування тестування таргетингової реклами.

Основні моменти, на які звертали увагу під час налаштування реклами:

  • Залучення цільової аудиторії, яка буде цікаво стежити за оновленнями сторінок пізніше.
  • Для досягнення кількісних показників реклами, реклама повинна проводитися досить активно. А щоб не набридати рекламною активністю користувачів Facebook, ми тестували аудиторію з різними інтересами, чинити більш персоналізовану рекламу.

Беручи до уваги цільову аудиторію опрацьовувати аудиторії з такими інтересами, як: бізнес, тренінги, книги, відпочинок, кава, смаження кави, кавярні, підприємництво, малий та середній бізнес, стартап та інші

Для залучення передплатників (позначка Подобається сторінка) найбільш ефективними були інтереси “кава”, “еспрессо”, “капучино”

Оголошення з текстом і графічною візуалізацією, що спрямовані на ділових людей і інтереси “кава”, “еспрессо”, “капучіно”.

Середня вартість на клік ($0,14)

Вартість за дію “Like сторінки” була $0,49. Постійне тестування та покрашення оголошень і ми досягли вартості $0,12 за лайк сторінки

Таким чином нам вдалося досягнути KPI в обумовлений час і залучити понад 5000 цільових абонентів менш ніж за 3 місяці.

Також працювали над підвищенням заохочення публікацій.

Приклади популярних публікацій:

Середня вартість кліків від $0,04 до $0,01

Аналогічна робота з тестування реклами була проведена на сторінці Totti Cafe

Пророблялися такі інтереси:

Подорожі, пригодницький туризм, туризм, кава, кафе, музика, мода, Україна

Для залучення передплатникыв (позначка Подобається сторінка) найбільш ефективними були інтереси: “кава”, “подорожі”

Середня ціна за лайк-сторінки ($0,16)

Приклади ефективних постів для просування

Середня вартість за клік:

Вартість

123

Висновки

 

  1. Щоб швидко залучити цільових передплатників на нові сторінки, найкраще продумати органічний привід для проведення (конкурсу, вікторини)
  2. Перед початком ведення сторінок. необхідно добре проаналізувати конкурентів .

    Щоб перейняти найкращі методи, які вони застосовують. А також, щоб не повторювати і запланувати свої фішки і точки диференціації.

  3. Дуже важливо розробити свій контент різноманітним. Надати корисну інформацію, закликати до участі, розважати і викликати інтерес, рекламувати бренд. Для системності контенту необхідно запланувати рубрики контенту і контролювати, які рубрики більш цікаві для аудіторії, а коли інтерес спадає, замінити рубрики на нові
  4. Кожний бренд унікальний і аудиторія реагує по-різному на нього. Таким чином, важливо ретельно протестувати рекламу, вибравши різні тестові повідомлення, візуали і інтереси та інші таргетингові налаштування.
  5. На вартість просування публікації безпосередньо впливає якість контенту та його придатність до вибраної аудиторії. А також тестування різних параметрів таргетинга, щоб знайти найкращий варіант для вашої сторінки.

 

 


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам