today18.10.2018

visibility1192

insert_comment0

SEO для інтернет магазину аюрведи: зростання цільового органічного трафіку в 3 рази за 3 місяці

Під час співпраці з клієнтом була проведена внутрішня оптимізація сайту, складено контент-план з розробки блогу та розширення семантики за допомогою інформаційних запитів, а також розроблена стратегія зовнішньої оптимізації.

 

Даний кейс, хороший приклад того, як за рахунок внутрішньої оптимізації сайту можна досягти зростання сайту в органічному пошуку і відповідно зростання конверсій. Подробиці читайте далі.

 

Клієнт: Бутік Аюрведи і Східної медицини

 

Услуга: Послуга: SEO-просування з КРІ по трафіку

Геотаргетинг: Україна

Тематика: аюрведа (фітопрепарати, ароматерапія, косметика, продукти харчування та інше)

Період просування: серпень 2017-січень 2018

 

Результати:

+80 позицій у топ10

Зріст органічного трафіку у 2,7 разів

Зростання цілі Оформлене замовлення з органічного трафіку в 5 разів

Зростання коефіцієнта транзакцій по цілі Оформлене замовлення в 1,9 раз

 

З якою проблемою звернувся клієнт?

 

Перед приходом до нас, клієнт не займався SEO і не вірив у ефективність цього підходу. Органічний трафік практично відсутній, не було позиції у ТОП і таким чином втрачав значну частку прибутку.

 

Тому Клієнт вирішив все-таки спробувати сео просування для свого сайту, щоб отримати органічний трафік і збільшити кількість продажів. Також Клієнт розумів, що тематика порівняно нова, багато людей не знають про його товари. Тому було додаткове завдання: поширити інформацію про аюрведою і відповідні товари.

 

Які були цілі?

 

Клієнт хотів наростити органічний трафік для збільшення продажів з сайту, а також збільшити попит і охоплення аудиторії, за допомогою розповсюдження інформації про Аюрведу і супутніх товарів.

 

Просування

 

Почалася робота зі збору базової семантики, оцінки потенціалу сайту і скорингу запитів для просування.

 

Була зібрана семантика за основними категоріями і зроблений скоринг пріоритетних категорій за потенціалом, “комерційніст’ю” і конкурентності.

 

На основі зібраної семантики розрахували максимальний потенціал та прогнозування росту цільового органічного трафіку з урахуванням коефіцієнтів сезонності у варіантах без просування та з просуванням з різними варіантами бюджету.

 

До початку роботи було складено план необхідних завдань з оцінюванням часу

 

На першому етапі проведено поглиблений аналіз внутрішньої оптимізації сайту та комерційних чинників ранжирування, були складені технічні завдання програмісту.

 

Була вирішена проблема з технічними дублями сторінок, пов’язаними з регістром тексту в URL і зайвими слешами.

 

Також були оптимізовані сторінки сортувань (за ціною, за популярністю і т.д.).

 

Після сканування сайту були виявлені URL, які віддввали 4xx і 3xx відповідь. Складено завдання для усунення таких URL-адрес з сайту.

 

Важливим етапом була оптимізація заголовків H1-H6, так як на сайті були допущені грубі помилки: відсутність H1 на головній сторінці, кілька H1 на сторінці, неправильна ієрархія заголовків, некоректна вкладеність тегів і т.д.

 

Для унікалізації мета-тегів створено шаблон, за яким створювалися title і description для різних типів сторінок (інфо, категорії, картки продуктів). Сніпети стали більш привабливими, і як наслідок покращився CTR.

 

Були складені рекомендації щодо усунення помилок в мікророзмітці

 

А також:

Складені рекомендації щодо розширення існуючої мікророзмітки.

 

У файлі robots.txt було прописано два URL з sitemap.xml, один з яких віддавав 404 помилку. Помилку було виправлено.

 

Здійснена інтеграція з соціальними мережами.

 

Важливо було попрацювати над мобільною версією: швидкість і зручність використання.

 

 

 

Всі відсутні Alt для зображення були прописані.

 

Для телефонів у header и footer прописано тег tel. Це особливо важливо для відвідувачів мобільних пристроїв, оскільки вони можуть телефонувати відразу, не копіюючи номери з телефонного номера.

 

Важливою частиною був комерційний аудит сайту. Були впроваджені трафікогенерірующіе слова на категорійних сторінках і товарних картках. Оптимізовано сторінки каталогу:

 

Було:

Стало:

Сторінка Контактів також оптимізована: налагоджена коректна робота форми зворотнього зв’язку (відображалась не кожного разу) і картки, додано повна адреса організації, e-mail, кнопки соціальних мереж і т. д.

 

Було:

Стало:

Паралельно була зібрана і кластерізована розширена семантика. Пріоритетні категорії і товарні позиції були більш глибоко опрацьовані. Також зібрана семантика інформаційних запитів для залучення користувачів, які тільки зацікавлені у цій тематиці і ще не вирішили купувати товари.

 

Зібрана максимальна кількість ключів, які потім були розділені на кластери.

 

Основний акцент робився на конверсійні запити з найбільшим потенціалом і мінімальної конкуренцією.

 

Ще одна проблема була пов’язана зі внутрішньої перелінковкою. Раніше була підключена автоматична перелинковка в блозі, що призводило до циклічних посилань, дублям посилань зі сторінки, величезній кількості посилань з однієї сторінки. Для усунення проблеми автоматичну перелинковку відключили, розробили схему нової внутрішньої перелинковки, яка була б максимально корисною і користувачам, і пошуковим роботам.

 

Для текстів основних категорій створено відповідне ТЗ копірайтеру з урахуванням необхідних запитів і ключів LSI

 

Для оцінки ефективності рекламних каналів і розрахунку ROI були впроваджені цілі.

 

Для створення стратегії лінкбілдінгу ми проаналізували посилальну масу сайту, а також аналіз зовнішньої оптимізації конкурентів. Раніше клієнт практично не займався зовнішною оптимізацією сайту, на початковій стадії доменів – донорів було лише 8.

 

Ми зосередилися на побудові якісної посилальної маси з авторитетних ресурсів на пріоритетні категорії, а також на крауд маркетингу.

 

Також Клієнт хотів розширити охоплення відвідувачів сайту, так як аюрведическая продукція для України нова і не всі знають про її можливості. Після переговорів з клієнтом було вирішено розширювати семантику ще й інформаційними запитами, щоб залучати відвідувачів, які тільки цікавляться цією темою, а далі за допомогою грамотної перелінковки вести їх до конверсії. Для цього було зібрано додаткове ядро ​​інформаційних ключових запитів, а також підготовлений план ведення блогу. Це дозволило розширити охоплення аудиторії, отримати нових потенційних клієнтів, які незабаром ставали постійними.

 

В результаті виконаної роботи почали рости позиції категорій.

 

Фітопрепарати (+41 запит в ТОП 30):

Ароматерапія (+10 запитів в ТОП 30):

Загальна (+38 запитів в ТОП 30):

Відразу після впровадження технічних рекомендацій та комерційних чинників було відзначено зростання органічного трафіку. А після старту зовнішньої оптимізації темп зростання збільшився.

 

Багато цільових запитів вийшли у TОП10, що призвело до зросту органічного трафіку.

 

В результаті кількість конверсій зросла

 

Порівнюючи дані за липень і грудень бачимо, що кількість сеансів з органічного трафіку збільшилася з 1531 до 4144, а досягнення цілі Оформлення Замовлення зросла з 9 до 46.

 

Резюме

 

Успішне впровадження технічного завдання на внутрішню оптимізацію, а також опрацювання комерційних факторів призвели до зростання органічного трафіку. Закріпити успіх допомогла якісна зовнішня оптимізація. З липня по грудень органічний трафік виріс в 2,7 разів: з 1531 до 4144 сеансів на місяць.

 

Клієнт завжди був готовий до переговорів, регулярно обговорювалося впровадження всіх правок, для деяких рішень було прийнято компромісний вихід із ситуації. Всі технічні рекомендації були впроваджені практично повністю і без затримок. Завдяки цьому результат не змусив себе чекати.

 

Бутік Аюрведи зміг збільшити охват аудиторії в пошукових системах завдяки розширенню семантики і зростання конверсійних запитів в ТОП.

 

Магазин зміг збільшити органічний трафік, кількість конверсій, а також залучити своїх потенційних клієнтів, які приходили за інформаційними запитами.


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ