today18.10.2018

visibility1356

insert_comment0

Як Київська автомотошкола в результаті SEO-просування збільшила органічний трафік у 4,16 разів.

За роки співпраці з цим клієнтом ми успішно впоралися з різними завданнями просування.

У цьому кейсі ви дізнаєтеся, як за допомогою SEO-просування Київська автомото школа досягла успіху. Читайте далі для отримання додаткової інформації.

Клієнт: Київська автомото школа “Карат”

Послуга: SEO-просування з КРІ по трафіку

Геотаргетинг: Київ

Тема: автошкола

Період просування: Травень 2017-тепер

Результати (травень 2017-Травень 2018):

+ 56 позиції у TOП 10

Зріст органічного трафіку на 316,88%

Зріст загального трафіку на 250,33%

З якою проблемою звернувся клієнт і які були цілі?

Причина, з якою клієнт звернувся до нашої компанії була така: необхідно збільшити трафік і кількість заявок. У рамках експрес-аналізу були виявлені помилки в юзабіліті і структурі, а також недостатня зовнішня оптимізація.

Просування

Почалася робота зі збору базової семантики, оцінки потенціалу розкрученого сайту і скорингу запитів для просування. Крім того, у клієнта уточнили пріоритетні послуги, оскільки не завжди вигідно з точки зору послуг SEO вигідні для клієнта. Ці дані були прийняті до уваги.

Зібрана семантика з основних категорій та проведено аналіз категорій потенціалу, “комерції та конкурентоспроможність.

На основі зібраної семантики було зроблено розрахунок максимального потенціалу та прогнозування росту цільового органічного трафіку з урахуванням коефіцієнтів сезонності у варіантах без- і через просування з різними варіантами бюджету.

Складено кадендарний план робіт з тимчасовим оцінюванням.

На первом этапе была собрана и кластеризирована расширенная семантика. Более глубоко были проработаны приоритетные услуги. Собрано максимальное количество ключей, которые затем были разделены на кластера.

Основной упор делался на конверсионные запросы с наибольшим потенциалом и минимальной конкуренцией.

На першому етапі була зібрана і кластеризована розширена семантика . Пріоритетні послуги були опрацьовані глибше. Було зібрано максимальну кількість ключів, а потім поділені на кластери.

Основний акцент був на конверсійні запити з найвищим потенціалом і мінімальної конкуренції.

На основі зібраної семантики, пріоритетні посадочні сторінки були обрані і узгоджені з замовником. Було також встановлено, що відсутня посадочна сторінка в основній пріоритетній категорії. На сайті відсутня найбільш поширений курс і найбільш частотний кластер (підготовка до категорії “В”). Важливо створити посадочну сторінку у мінімальний термін.

У той же час, розробили ТЗ первинної оптимізації. Один з важливих моментів, які було виявлено, що код Google Analytics був встановлений неправильно. Під час просування, важливо отримувати правильні аналітичні дані для відстеження ефективності виконаної роботи. Перш за все додано код Google Analytics . ТЗ також складено з метою відстеження ефективності просування сайту.

Помилки були виявлені у використанні і змісту H1-Н6. Наприклад:

Або

або кілька разів було використано тег H1

Крім того, на сторінці з відео всі відео були однаковими і не відповідають опису

Хлібні крихти були сформовані з H1, а не з назвами пунктів меню.

Змінено назву хлібних крихт головної сторінки

Остання хлібна крихта була зверстана посиланням

Пункти меню працювали некоректно. Наприклад, якщо ви натиснете на сторінку “інструктори та авто”, пункт “Ціни” зникає з верхнього меню

Курси автошколи були погано описані, і Опис основного курсу для категорії B взагалі відсутній. На сторінці “курси і послуги” була плутанина з прев’ю курсів: різні формати оформлення прев’ю, повтори інформації, відсутність опису і повна відсутність базового курсу.

Було вирішено вивести всі попередні прев’ю в один вид, додати недостатній опис, додати сторінку курсу в категорії B.

Структура сторінки курсу була також розроблена, щоб донести користувачу максимум корисної інформації.

Хоча сайт в коді має відносні посилання скрізь, вони відносні до поточної сторінки. На сайті все працює правильно, але пошукова система може негативно реагувати на даний момент.

Приклади підключення відносних посилань (зареєстрованих на сайті) шляхом програмними перевірками

Приклад відносного посилання з сайту:

Сайт мав багато повторів мета-тегів, для вирішення цієї проблеми, були складені шаблони для формування мета-тегів для тих же типів сторінок сайту. Надалі самостійно опрацьовані мета-теги всіх категорійних сторінок, які поліпшили сніпети пошукової видачі і, отже, CTR.

Налаштована автоматична генерація файлу Sitemap. XML оскільки карта сайту давала код 404.

Сформовано ТЗ для розширення мікроданих.

Після сканування сайту були виявлені URL-адреси, які давали 404 і 3xx помилки. Разом з клієнтом і програмістом був розроблений плвн для усунення таких URL зі сторінок сайту.

Ще одна проблема пов’язана з текстовими чиниками ранжирування, більшість текстів на сайті були спамом і не унікальні. Для усунення цієї проблеми розроблено відповідне ТЗ копірайтеру з урахуванням необхідних запитів і ключів LSI.

Були також виявлені помилки в юзабіліті. Наприклад: слова у футері були об’єднані або ціни на послуги відрізнялися на різних сторінках сайту, що вводили в оману користувачів.

План контенту для блогів також було розроблено. Зібрано семантичне ядро з інформаційних запитів, опрацьовані теми для майбутніх статей.

Крім того, клієнт замовив аудит поточних рекламних кампаній в Google AdWords для оптимізації бюджету та прагнути найбільш релевантну аудиторію. Під час аудиту були ідентифіковані недоліки, рішення яких може призвести до бажаного результату.

Через зовнішню оптимізацію ми зосередилися на нарощення якісної посилальної маси авторитетних ресурсів на пріоритетні категорії, а також на «крадмаркетинг». Ми також перелік київських автошкіл, які були у ТОП, і спілкувалися з Вебмайстрами про додавання сайту автошколи нашого клієнта.

Знайшли проблеми внутрішньої перелінковки. Опрацьована схема внутрішньої перелінковки.

В результаті проведених робіт, позиції пріоритетних категорій почали рости:

В результаті цільовий органічний трафік виріс.

Попереду ще багато роботи, як у внутрішній, так і в зовнішній оптимізації. Клієнт повільно, але впевнено впроваджує всі наші поправки і покращення.

Ми продовжуємо співпрацювати плідно з автошколою Карат і сподіваємося надалі підвищувати видимість сайту, позиції і органічний трафік, а також розглянути способи збільшення кількості замовлень.

Резюме

Успішно реалізовано план сприяння пріоритетних послуг автошколи, що надали максимальну кількість клієнтів. Після всіх запланованих робіт з технічної, on-page і зовнішної SEO-оптимізації за рік роботи цільовий органічний трафік виріс у 4,16 рази

Регулярні плідні переговори з клієнтом, впровадження майже всіх рекомендацій і доопрацювань, гідне ставлення до завдань з обох сторін-все це вплинуло на успішність проекту і швидкість досягнення результату.

Ми продовжуємо співпрацю і ставимо нові цілі.


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ