"> Як Інтернет-магазин електротоварів, отримав у 2,07 разів більше органічного трафіку в результаті SEO-просування - Luxeo

today18.10.2018

visibility1727

insert_comment0

Як Інтернет-магазин електротоварів, отримав у 2,07 разів більше органічного трафіку в результаті SEO-просування

За 7 місяців співпраці з цим клієнтом ми зіткнулися з різними завданнями, рішення яких потребує професійних знань і тематичне «занурення»

У цьому кейсі ви дізнаєтеся, як великий нішевий інтернет-магазин збільшив органічний трафік і дохід, дотримуючись узгодженого плану SEO-просування.

Читайте далі для отримання додаткової інформації.

Клієнт: інтернет-магазин електричних товарів

Послуга: SEO-просування з трафіком КРІ

Гео-орієнтація: Україна

Тематика: електротовари (освітлення, електрофурнітура, тощо)

Період просування: Липень 2017-тепер.

Результати (липень 2017-листопад 2017 ):

Зріст органічного трафіку у 2,07 рази

Зріст транзакцій на 40%

Збільшення доходів у порівнянні з попереднім періодом на 26,3%

З чим прийшов клієнт?

До приходу до нас Клієнт попрацював вже з кількома агентствами. Причина, по якій ми отримали заявку від клієнта, була така: органічний трафік увійшов в режим стагнації, кількість конверсій також тривалий час було на одному рівні.

В рамках експрес-аналізу було виявлено, що останнім агентство в просуванні упор робило на нарощування маси орендними посиланнями, що призвело до зупинки зростання органічного трафіку.

Які були цілі?

Клієнт хотів бачити зростання органічного трафіку, збільшення кількості транзакцій і доходу. Також клієнт хотів розуміти, які групи товарів йому краще просувати, щоб за мінімальний час отримати прибуток.

Просування

Складено план робіт з тимчасовим оцінюванням та побудовано графік робіт.

Робота була розпочата зі збору базової семантики, оцінки потенціалу сайту і скорингу запитів для просування. Щоб отримати максимальний результат за мінімальний час, ми провели скоринг пріоритетних категорій за потенціалом, “комерційності” і конкурентності. Також було запитано список пріоритетних категорій у Клієнта, так як пріоритетні категорії для бізнесу можуть відрізнятися від категорій, які вигідно просувати з точки зору SЕО.

На основі зібраної семантики зробили розрахунок максимального потенціалу та прогнозування росту цільового органічного трафіку з урахуванням коефіцієнтів сезонності у варіантах, якщо позиції сайту будуть і не будуть рости

Був прийнятий наступний алгоритм робіт:

  1. Вибір і узгодження з клієнтом пріоритетних послуг, які дають максимальний дохід з мінімальними інвестиціями просування
  2. Складання технічного завдання первинної оптимізації
  3. Складання технічного завдання на комерційні чинники
  4. On-page оптимізація пріоритетних сторінок
  5. Зовнішня оптимізація

На першому етапі була зібрана і кластеризована розширена семантика. Пріоритетні категорії, фільтри та товарні позиції були пророблені детально. Зібрана максимальна кількість ключів, які потім були розділені на кластери.

Основний акцент був на конверсійні запити з найвищим потенціалом і мінімальною конкуренцією.

На основі зібраної семантики пріоритетні цільові сторінки, які були вигідні з точки зору бізнесу і з точки зору просування категорій, були обрані і узгоджені з замовником.

У той же час було розроблено ТЗ первинної оптимізації. Один з важливих моментів, які були виявлені є те, що на сайті присутні багато URL, які давалипомилки 404 і 301 редирект. Після сканування сайту був складений список аналогічних URL-адрес б

Було також знайдено відкриті для індексації сторінки пагінації, в результаті чого в індексацію сайту.

У запровадження мікророзмітки на сайті були допущені помилки

Виявлено також можливості удосконалення та розширення мікророзмітки. Наприклад, у мікророзмітці товарів відсутній Рейтинг і Відгуки

Описано рекомендації щодо оптимізації сторінки 404 помилки. Оскільки коректно налаштована сторінка помилки утримує потенційного клієнта на сайті і порадить йому подальші дії

Хоча сайт перейшов на HTTPS, переспрямовування з https на http спрацювало, хоча в коді сайту редирект не був прописано. Наші спеціалісти зв’язалися з підтримкою хостингу, проблема була в настройках серверу.

Було розроблено ТЗ розробки фільтрів для виключення “сміттєвих” сторінок з індексу, а корисні сторінки були максимально оптимізовані.

Генерація карти сайту була неправильна, зберігала URL, які давали 404 і 301 відповіді. Генерація sitemap.xml була правильно налаштована.

Було також встановлено, що багато URL-адрес недавно з’явилися з відповіддю 400 і 404. Причина відповіді 400 був знак % 22, а це означає, що коли вказано URL, були вставлені лапки, а причина 404 була часто зміна URL.

Щоб унікалізувати мета-теги на сайті, були створені шаблони . Втім, вони не працюють коректно і скрізь. Шаблон практикується тільки в категоріях останнього рівня вкладеності. Якщо категорія має підкатегорії, вони отримали:

Були складені уточнення програмісту для коректного налаштування генерації мета-тегів Величезна кількість уваги приділяється on-page оптимізації пріоритетних категорій/підкатегорій. У пріоритетних категоріях мета-теги були додатково розроблені самостійно.

Ще одна проблема пов’язана з факторами ранжирування текстів, більшість текстів на сайті не містять необхідних ключових слів і LSI. Для усунення цієї проблеми формується відповідне ТЗ копірайтеру з урахуванням необхідних запитів і ключі LSI.

У той час як розробник клієнта представив ТЗ первинної оптимізації, зі статистики ми побачили, що відсутні транзакції у мобільній версії.

Таким чином клієнту запропоновано виробити адаптивну версію сайту для підвищення продуктивності і юзабіліті, особливо з урахуванням частки мобільного трафіку близько 25%.

На зовнішню оптимізацію перед зверненням до нас був акцент на покупку орендних посилань. Після цього маса посилань стала різко падати.

 

Ми зосередилися на побудові якісної масипосилань авторитетних ресурсів до пріоритетних категорій, а також на крауд-маркетингу. Поступово замінили орендні посилання на якісні постійні.

В результаті виконаної роботи, позиції пріоритетних категорій почали зростати.

Як результат, виріс цільової органічний трафік.

 

І, як наслідок, кількість операцій і надходжень зросла

Через 6 місяців роботи клієнт призупинив просування, тому що всі кошти були направлені на розробку адаптивної версії сайту. Після 3-х місяців клієнт продовжив співпраці.

Попереду велика кількість робіт, які будуть реалізовані на сайті. Ми продовжуємо плідно співпрацювати з компанією Electro-market і працюємо над підвищенням видимості сайту, позицій і органічного трафіку.

Резюме

За досить короткий час було успішно реалізовано план просування пріоритетних категорій товарів, які принесли максимальний прибуток. Після здійснення якісних робіт з технічної, on-page і зовнішньої SEO-оптимізації за 7 місяців роботи цільовий органічний трафік виріс у 2,07 рази, кількість угод зросла на 40%, а дохід збільшився на 26,3%.

Клієнт, якщо це можливо, впроваджував всі наші правки, був готовий до переговорів і пошуку компромісу. Старанне ставлення поставлених завдань дозволило отримати відмінний результат.

Враховуючи зростання майже всіх найбільш важливих показників, ми можемо зробити висновок, що SEO-просування надало явну вигоду інтернет-магазину Electro-market.. Ми продовжуємо співпрацю і створюємо нові цілі.


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ