today18.10.2018

visibility841

insert_comment0

Як Інтернет-магазин систем безпеки отримав + 25,5% органічного трафіку в результаті SEO-просування

За 6 місяців співпраці з цим клієнтом ми зіткнулися не тільки зі стандартними завданнями просування, але і проблемами, рішення яких потребує незвичайного підходу. У цьому кейсі ви дізнаєтеся, як великий нішевий інтернет-магазин отримав реальну вигоду для бізнесу, дотримуючись узгодженого плану SEO-просування. Читайте далі для отримання додаткової інформації.

Клієнт: Гіпермаркет безпеки та системи пожежної безпеки.

Послуга: SEO-просування з КРІ по трафіку

Геотаргетинг: Україна

Тема: Системи безпеки (відеоспостереження, сигналізація, домофон і т. д.)

Період просування: липень 2017-січень 2018

Результати (липеь 2017- січень 2018):

168 позицій у ТОП-10

Зріст органічного трафіку на 25,5%

Зріст коефіцієнту транзакцій на 27,65%

Збільшення доходів у порівнянні зі попереднім періодом на 19,58%

З я кою проблемою звернувся клієнт?

Перед зверненням до нас, клієнт вже працював з трьома агентствами. Причина, чому ми отримали запит від клієнта була така: під час зростання трафіку не спостерігали зріст конверсій. У рамках експрес-аналізу було встановлено, що останні шість місяців просування акцент був на нарощування посилальної маси арендними посиланнями, які призвели до песимізації ресурсу і зниженню трафіка. На перший погляд, падіння трафіку було непоміченим через неправильні дані в Analytics (описано нижче).

Дуже важливо, що з клієнтом з перших хвилин були побудовані чесні і довірливі відносини. Клієнт повідомив, що попередній Виконавець купував арендні посилання і тепер вони планують зняти їх терміново.

Які були цілі?

Клієнт хотів повернути попередні результати і подальше збільшення трафіку. Крім того, клієнт хотів зрозуміти, які канали інтернет-маркетингу дали йому прибуток, які групи товарів можуть давати більше доходу.

Просування

Роботу почали зі збору базової семантики, оцінки потенціалу розкручениого сайтіу і скорингу запитів для просування. Крім того, розуміючи, що не завжди товари, які вигідно просувати з точки зору SEO, вигідно продавати клієнту, ми запросили пріоритетні категорії товарів для просування з метою подальшого врахування цих даних.

Зібрана семантика основних категорій та розроблено скоринг пріоритетних категорій потенціалу “комерції” та конкурентоспроможністі.

На основі зібраної семантики зробили розрахунок максимального потенціалу та прогнозування росту цільового органічного трафіку з урахуванням коефіцієнтів сезонності у варіантах, якщо позиції сайту будуть і не будуть рости

Під час формування прогнозу, визначили, що органічний трафік на сайті клієнта був “приклеєний” з трафіком з AdWords через неналежне налаштування. Іншими словами, частина рекламного (сплаченого) трафіку відображається у Google Analytics, як органічний (вільний) трафік. Через це не було коректного відображення даних органічного трафіку, який вводить в оману його зростання. Дуже важливо отримати точні дані для відстеження результатів просування. Цю проблему усунуто.

Оскільки бюджет просування був обмежений, а клієнт захотів отримати максимальний результат, прийнято такий алгоритм робіт:

  1. Підбір і узгодження з клієнтом пріоритетних категорій, які дають максимальний дохід через мінімум інвестицій просування.
  2. Підготовка технічного завдання первинної оптимізації
  3. On-page оптимізація пріоритетних категорій.
  4. Зовнішня оптимізація.

Складено календарний план робіт з тимчасовою оцінкою:

На першому етапі зібрана і кластеризована розширена семантика. Пріоритетні категорії, фільтри та товарні позиції детально опрацьовані. Зібрано максимальну кількість ключів, які потім поділені на кластери.

Основний акцент був на конверсійні запити з найвищим потенціалом і мінімальною конкуренцією.

На основі зібраної семантики, пріоритетні цільові сторінки були обрані і узгоджені з замовником.

У той же час для первинної оптимізації розробили ТЗ. Одним з важливих моментів, є те, що для сторінок категорій мобільна версія завантажувалася дуже повільно, і скрипт перевірки видавав наступну помилку:

Були знайдені дублы сторінок з і без знаків питання

https://www.forter.com.ua/zamki-zashchelki/filter-184-924/

https://www.forter.com.ua/zamki-zashchelki/filter-184-924/?

А також дублі перших сторінок пагінації, які були заховані у візуальний дизайн сайту:

На сайті було багато дублів мета-тегів. Щоб вирішити цю проблему, були складені форми для створення мета-тегів тих же типів сторінок сайту. Далі пріоритетні сторінки опрацьовувались самостійно

Після сканування сайту було знайдено величезну кількість URL-адрес, які віддавали 404 і 3xx помилки. Разом з клієнтом і програмістом розробили план усунення таких URL-адрес сторінок сайту.

По товарній мікророзмітці частина сторінок мала помилки:

Інша частина була коректна і пройшла перевірку інструментом (https://search.google.com/structured-data/testing-tool/u/0/?hl=RU), але Google ввів ручні санкції за спам мікророзмітці

Причиною цього стали повтори мікророзміток, які не видавали помилок під час перевірки.

Ще одна проблема пов’язана з текстовими чиниками ранжирування, більшість текстів на сайті були спамом. Для усунення цієї проблеми написали відповідне ТЗ копірайтеру, з врахуванням необхідних запитів і ключі LSI.

Для оцінки ефективності рекламних каналів і розрахунку ROI були введені додаткові заходи цілей в e-commerce блоку

У той час коли прграміст клієнта впроваджував ТЗ первинної оптимізації, ми побачили що коефіцієнт транзакції мобільної видачі у 3 рази гірше, ніж desktop.

Таким чином, клієнту запропонували UX аналіз мобільної версії сайту і розробили TЗ для покращення, що було актуально, враховуючи зріст частки мобільного трафіку.

По зовнішній оптимізації в першу чергу акцент був на оформлення плану відміни неякісних посиланнь з так званих «Лінкопомоїв»:

Після видалення неякісних посиланнь, ми зосередилися на створенні якісної посилальної маси авторитетних ресурсів для пріоритетних категорій, а також на краудмаркетинг.

В результаті виконаної роботи позиції пріоритетних категорій почали рости.

Металошукачі (+ 32 запитів у ТОП 10):

Контроль доступу (+ 28 запитів у ТОП 10:

Загальна (+64 запитів у ТОП 10)

Як наслідок, зріст цільового органічного трафіку

 

Попереду великий обєм робіт, який будуть реалізовувати на сайті. Ми продовжуємо співпрацювати плідно з компанією Forter і сподіваємося на подальше покращення видимості сайту, позиції і органічного трафіку

Резюме

Успішно впроваджено план просування категорій пріоритетних продуктів, які приносять клієнту максимум маржинальний прибуток. Після якісних робіт технічної, on-page і зовнішньої SEO-оптимізації, за 6 місяців роботи цільовий органічний трафік не тільки перестав падати, а й виріс на 25,5%.

Важливо підкреслити, що співпраця побудована на прозорій комунікації: чесний і безпосередній зворотний зв’язок, плідні дискусії, позитивні особисті зустрічі, гідне ставлення до бізнесу з обох боків.

Беручи до уваги обсяг продажу, розмір середнього чеку і маржинальність продажів товару (ці дані не можуть бути вказані тут через конфіденційність), SEO-просування принесло явну вигоду інтернет-магазину Forter. Ми продовжуємо співпрацю, встановлюємо нові цілі, беручи до уваги заплановане розширення асортименту продукції.


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ