today18.10.2018

visibility1360

insert_comment0

Як логістичний провайдер отримав + 367,82% органічного руху в результаті комплексного просування, а також + 11 474 передплатників сторінки Facebook

 

2 роки співпраці з компанією DHL GLOBAL FORWARDING ми зіткнулися з різноманітними завданнями просування сайту. У цьому випадку ви дізнаєтеся, що важливо виділяти, працювати з негативом у віртуальній мережі, а також за допомогою комплексного підходу просувати B2B бізнес в Інтернеті. Подробиці читайте далі.

 

Deutsche Post DHL Група з річним оборотом $70 545 000 000 займає 119 місце в рейтингу Fortune 500 – //fortune.com/global500/list/

Послуга: SMM та SEO-просування з КРІ за трафіком

Геотаргетинг: Україна

Тематика:Логістика великих вантажів

Період просування: квітень 2016 -теперішній час

 

Результати:

Зростання органічного трафіку на 367,82%

Зростання загального обсягу трафіку на 869,90%

Збільшення кількості передплатників групи Facebook від 0 до 11 474 передплатників

 

З чим прийшов клієнт?

DHL GLOBAL FORWARDING — підрозділ DHL, що надає послуги з перевезення вантажів, складських послуг та дистрибуцію, а також будівництво ланцюжка поставок. Але в мережі багато інших підрозділів DHL, що користувачі часто не відрізняють. Мета просування – інформувати користувачів про свої послуги, виділятися серед інших підрозділів, отримувати відповідні замовлення з сайту.

 

Які були цілі?

Клієнт хотів наростити трафік, збільшити кількість замовлень з сайту, створити сторінку на Facebook і збільшити кількість передплатників, а також працювати над своєю репутацією в соціальних мережах.

Просування

Складено план роботи з тимчасовим оцінюванням та побудовано графік робіт.

Робота по SMM була розпочата зі створення та оформлення сторінки. Важливо було за допомогою оформлення сторінки виділити послуги DHL GF, щоб відбудувати від безлічі інших сторінок DHL (в тому числі підрозділ DHL Express Ukraine).

Необхідно було розробити належну стратегію просування соціальних мереж для отримання максимального результату у найкоротші терміни.

В першу чергу ідентифіковано цільову аудиторію, до якої увійшли керівники великих компаній, менеджерів, власників бізнесу, а також люди, які зацікавлені у логістиці.

Був складений план по залученню учасників:

Розробка стратегії підтримки та просування сторінки

Підготовка якісного контенту, який націлений на цільову аудиторію

Запуск рекламних кампаній

Налаштування ретаргетингу

Робота з негативними відгуками

Для кожного тижня фахівець складає контент-план, який попередньо узгоджується з клієнтом. Важливо, щоб вміст був якісним, цікавим для цільової аудиторії. Тому кожний пост з найменшими дрібницями, погоджується з клієнтом. Деякі пости потребували консультації з фахівцем логістики, щоб інформація була грамотною і правильною.

Код Facebook/піксель було додано до сайту для збору аудиторії користувачів для використання в майбутньому. Потім настроєно ретаргетинг для роботи з користувачами, які вже відвідали сайт.

Вівся моніторинг повідомлень, завжди була активна комунікація з користувачами. Найчастіше користувачі мали питання ні до DHL GLOBAL FORWARDING, а до іншого підрозділу, через це виникала плутанина. Але швидкі відповіді, допомогу у вирішенні ситуації допомагали зберегти репутацію DHL GLOBAL FORWARDING.

 

Паралельно велися роботи по SEO-просуванню.

 

Робота над SEO була розпочата зі збору базової семантики, оцінювання потенціалу розкрученого сайту і скоринга запитів просування

Була зібрана семантика за основними категоріями і зроблений скоринг пріоритетних категорій за потенціалом, “комерційна” і конкурентності.

На основі зібраної семантики був зроблений розрахунок максимального потенціалу і прогноз приросту цільового органічного трафіку з урахуванням коефіцієнтів сезонності в варіантах без просування і при просуванні з різними варіантами бюджету.

Для отримання максимального результату було прийнято такий алгоритм роботи:

  1. Вибір і узгодження з клієнтом пріоритетних послуг, які дають максимальний дохід з мінімальними інвестиціями просування.
  2. Складання технічного завдання первинної оптимізації
  3. On-page оптимізація пріоритетних сторінок.
  4. Зовнішня оптимізація.
  5. Технічне завдання для поліпшення сайту
  6. Технічне завдання мобільної версії

На першому етапі зібрана та кластеризована семантика .

Більш глибоко були опрацьовані пріоритетні категорії. Зібрано максимальну кількість ключових фраз, які потім були розділені на кластери.

Основний упор робився на конверсійні запити з найбільшим потенціалом і мінімальної конкуренцією.

На базі зібраної семантики були обрані і узгоджені з Замовником пріоритетні посадочні сторінки.

Паралельно з цим було сформовано ТЗ по первинній оптимізації. Один з важливих моментів, який був виявлений, це те, що підпункти меню приховані методом “дисплей”, що негативно позначається на просуванні.

Були виявлені дублі сторінок, які автоматично генерувалися при створенні сторінки.

Також дублі сторінок з частиною url/detail/

І з частиною url/avia-ru/

Всі зображення завантажувати з сайту DHL.COM

Бічне меню формувало велику кількість циклічних посилань.

Багато сторінок не містили контенту, а значить – були малоінформативними або взагалі не інформативними, що негативно позначається на просуванні.

Також була плутанина з мовними версіями сайту. Зі сторінки http://dhl-logistics.com.ua/ був налаштований 303-ї редирект на сторінку http://dhl-logistics.com.ua/uk/, який в свою чергу робив 301 редирект на сторінку без /

 

Після сканування сайту було сформовано ТЗ для усунення сторінок з 4xx і 3xx відповідями сервера.

На сайті не вистачало мікроданих. ТЗ було складено для формування мікроданих для організації та мікроданих «хлібних крихт»

Також на сайті знайшли проблеми з юзабіліті, що перешкоджали користувачам ефективно взаємодіяти з веб-ресурсом. Наприклад: важкий

для читання меню і зайві слова підзаголовків.

Під час наведення на меню послідовно на кілька пунктів, всі вони залишилися підсвічені, тим самим плутають користувачів.

Виведення новин був запрограмований таким чином, що всі додані новини виводилися в списку

Необхідно було обмежити вихід останніх 5 новин, збільшити зображення, зменшити текст. Сторінка послуг також потребує подальшого уточнення схеми виводу контента. Наприклад, зліва -рекомендації, справа – на той час на сайті.

На сторінках послуг, меню увесь час у відкритій формі, це візуально збільшує сторінку.

Після всіх змін ми отримали зручну і ергономічну сторінку, де користувачі можуть швидко знайти необхідну інформацію.

Було:

Стало:

Після цього було запрограмовано автоматичне генерування файлу Sitemap.xml

Доопрацьована форма замовлення, щоб менеджери отримували всю необхідну інформацію, а також, щоб нецільові користувачі розуміли, якими саме перевезеннями займається даний підрозділ. Так ми знизили кількість нецільових заявок (DHL GLOBAL FORWARDING займається тільки вантажними перевезеннями), а менеджери спочатку отримували максимум інформації про замовлення.

Зв’язок між замовленнями та адміністратором також було створено таким чином, що останній може оперативно реагувати на запити. Ще одна проблема пов’язана з факторами ранжирування тексту, більшість текстів на сайті не були оптимізовані. Для усунення цієї проблеми сформовано відповідне ТЗ копірайтеру, з урахуванням необхідних ключових запитів і ключів LSI.

У той час, як програміст клієнта впроваджував ТЗ первинної оптимізації, ми побачили через аналітику, що середня тривалість сеансу мобільної видачі набагато менше, ніж desktop

Таким чином, клієнту було запропоновано UX-аналіз мобільної версії сайту і розроблено ТЗ для поліпшення, з урахуванням зросту частки мобільного трафіку.

 

За зовнішньої оптимізації в першу чергу наголос було зроблено на нарощування якісної посилальної маси з авторитетних ресурсів на пріоритетні категорії.

 

В результаті виконаної роботи, позиції пріоритетних категорій почали зростати.

 

Загальні (134 запитів у ТОП-10):

Авіаперевезення (16 запитів в ТОП-10):

Морські перевезення (21 запитів у ТОП 10)

Як наслідок, цільовий органічний трафік виріс.

Продовжувала зростати і кількість передплатників в групі Facebook

Після року співпраці після переговорів з клієнтом було вирішено змінити КРІ – тепер ефективність відслідковується не тільки за рахунок органічного трафіка, але і всіма каналами. Клієнт замовив комплексне просування, всі Інтернет-канали були передані в управління Luxeo.

 

Були встановлені цілі за рік 2017 на загальний обсяг трафіку

Тому до вже існуючого SEO та SMM була підключена контекстна реклама. Був налаштований ремаркетинг, а також реклама в пошуковій мережі по висококонверсіонним запитам.

 

Також була створена творча команда з метою ознайомлення покращення сайту, яка складалася з працівників DHL та менеджерів Luxeo. Проводилися регулярні зустрічі, на яких обговорювалися можливі шляхи розвитку проекту.

 

Комплексний підхід допоміг розвинути проект в цілому. За 2 роки сайт отримав істотну позитивну динаміку зростання відвідуваності. Були задіяні кілька Інтернет-каналів, постійно відстежувалася ефективність, проводилися збори команди і вводилися коригування.

Ми змогли виділити компанію DHL GLOBAL FORWARDING серед інших підрозділів DHL, що дуже важливо для релевантних замовлень. Також сторінка DHL GLOBAL FORWARDING є однією з найактивніших та розвинених в Facebook серед інших сторінок DHL. Кількість передплатників на ній збільшилася з 0 до 11 474.

Продовжуємо плідно співпрацювати з компанією DHL GLOBAL FORWARDING і сподіваємося і далі підвищувати видимість сайту, позиції, трафік і конверсії, приносити користь бізнесу нашого Клієнта.

Резюме

Ми змогли успішно досягти всіх поставлених цілей, задіявши при цьому кілька Інтернет-каналів. Після всіх проведених робіт по просуванню за 2 роки Клієнт отримав +11 474 передплатників в Facebook, + 367,82% приріст органічного трафіку, + 869,9% приріст загального трафіку.

Дуже важливо підкреслити, що співпраця побудована на прозорій комунікації: швидкому зворотному зв’язку, плідних дискусіях, позитивних зустрічах, порядній відношенню до справи з обох сторін.

Можна з упевненістю сказати, що для компанії DHL GLOBAL FORWARDING вибір комплексного просування став оптимальним рішенням. Такий підхід дозволив охопити максимум каналів, збільшити кількість торкань з потенційними клієнтами і, як наслідок, кількість лидов.


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ