today18.10.2018

visibility2602

insert_comment0

Як Інтернет-магазин косметики отримав + 98,23% органічного трафіку в результаті SEO-просування за 4 місяці співпраці

У цьому кейсі ви дізнаєтеся, як неправильне перенаправлення сайту на новий домен може призвести до втрати органічного трафіку. А також внутрішня оптимізація може творить чуда.

Детальну інформацію читайте далі…

Клієнт: Інтернет магазин косметики

Послуга: SEO-просування з трафіком КРІ

Геотаргетинг: Україна

Тематика: Інтернет-магазин косметики

Період просування: грудень 2015-тепер

Результати (січень 2016 – квітень 2016):

Зріст органічного трафіку на 98,23%

Зріст транзакцій на 34,78%

Збільшення доходів на 60,22%

З чим прийшов клієнт?

Перед зверненням до нас клієнт перенаправив сайт на новий домен і оновив сайт. До цього був добрий органічний трафік. Роботи з оновлення та перенаправлення сайту проводилися без фахівців, тому трафік почав різко падати. В результаті експрес-аналізу були виявлені помилки перенаправлення сайту на новий домен, помилки в оновленні структури, а також наявність неякісних орендних посилань з біржи.

Клієнт був відкритий на конструктивний діалог з розумінням, стосовно справи, впровадив усі ТЗ і був налаштований на плідне співробітництво.

Які були цілі?

Клієнт хотів зупинити падіння трафіку, повернути попередні результати, збільшити трафік і продажі.

Просування

Робота була розпочата шляхом аналізу ситуації і пошуку виходу з неї. Через неправильне переміщення сайту більша частина якісної маси посилань була втрачена. URL, які раніше були у ТОП, тепер дали 404 помилки і поступово вилетіли з ТОП. Перш за все було вирішено відновити втрачену масу посилань, потім налаштувати редиректи, щоб зупинити падіння трафіку

Різке падіння органічного трафіку було видно неозброєним оком:

Була зібрана семантика за основними категоріями і зроблений скоринг пріоритетних категорій за потенціалом, “комерційна” і конкурентності.

На основі зібраної семантики було зроблено річний прогноз максимального потенціалу та прогноз зростання цільового органічного трафіку з урахуванням коефіцієнтів сезонності в варіантах без та через просування з різними варіантами бюджету.

Беручи до уваги всі існуючі проблеми трафіка, а також з урахуванням побажань клієнта, прийнято наступний алгоритм робіт:

  • Робота з загубленою посилальної масою
  • Налагодити редіректи зі старих URL на нові
  • Глибокий аналіз внутрішньої оптимізації сайту і підготовка деталізованих ТЗ на доопрацювання
  • Аналіз юзабіліті та розробка ТЗ
  • On-page оптимізація пріоритетних категорій
  • Аналіз мобільної версії сайту
  • Зовнішня оптимізація.

На першому етапі ми почали активно працювати з відновленням маси посиланнь. Оскільки багато посилань з якісними ресурсами не працювали через зміни в структурі сайту. Перенаправлення з старих URL-адрес на нові були налаштовані. Ми також зв’язалися зі програмістом у ручному режимі і погодились замінити посилання для отримання максимальної дії. Паралельно з цим розроблено план зняття якісного прокату посилань. Це дозволило призупинити падіння трафіку, але сайт увійшов в режим стагнації. Органічний трафік перестав падати, але не почав рости.

Потім розширена семантика була зібрана і кластеризована. Пріоритетні категорії, фільтри та товарні позиції були детально розроблені. Основна увага приділялася найбільш конверсійним запитам, коли відвідувач “вже знає”, що він хоче купити, а також на запити з високим потенціалом і мінімальної конкуренції.

На основі зібраної семантики, пріоритетні цільові сторінки були обрані і узгоджені з замовником. Деякі кластери з хорошим потенціалом вимагали створення цільової сторінки. Після зустрічі і обговорення ситуації, клієнт погодився додати цільові сторінки.

Був також поглиблений аналіз внутрішньої оптимізації сайту, в результаті чого ми отримали детальне TЗ первинної оптимізації сайту.

Було знайдено повтори сторінок з зайвими слешами і великими літерами, з index.php і без нього, а також з “/” і без нього

Не було чіткої структури сайту, товар не прив’язаний до відповідної категорії. Для кожного продукту визначено відповідну категорію. Налаштована коректна генерація хлібних крихт та їх правильна структура. Налаштована генерація URL-адреси товару відносно головної сторінки без змісту категорії. Зі старих URL-адрес проставлені редиректи на нові

Картка елемента була також оптимізована. Додано інформація “Brand” з активним гіперпосиланням на сторінку. Додано “категорія” на сторінку, де зазначені активні гіперпосилання категорій даного товару.

В результаті ми повинні були отримати наступні вихідні посилання на картку товара (за винятком меню):

Були помилки роботи фільтрів. На сторінках фільтрації текст з основної категорії затягується, повторні мета-теги.

На сторінках категорій були сформовані посилання з 302 редирект посилань: “вітрина”, “галерея”, “список” і сортування товарів.

На сторінці брендів були сформовані неправильні хлібні крихти.

Всі сторінки фільтрів були реалізовані без ЧПУ, тому на низькочастотних запитах трафік падав. Складено TЗ для фільтрів, в якому містяться правила для генерації ЧПУ, налаштування редиректів відкриття/закриття комбінацій фільтрів для індексації, формування URL-адрес скидання фільтрів і т. д.

Були також коректно налаштовані сторінки пагінації

Сторінка 404 помилки містила карту сайту, яка порушила логіку користувача.

Було:

Стало:

На сайті була проблема з трафікогенеруючими анкорами. Як приклад, сторінка “косметика для обличчя” посилання пов’язані з анкором “обличчя”. Через неправильну внутрішню перелінковку, шанси на високий рейтинг сторінок ключових запитів був незначним.

Ця ж проблема була на сторінках товарів. Було настроєно генерація назв товарів за принципом: “Тип товару/найменування товарів”

Крім того, трафікогенеруючі слова були додані на сторінки категорій і продуктів.

На сайті було безліч дублів мета тегів. За допомогою налаштування шаблонів мета тегів для однотипних сторінок (категорії, товари, інформаційні сторінки) були уникализировать все мета теги на сайті. Надалі пріоритетні сторінки пророблялися вручну.

Помилки були знайдені у використанні H1-Н6 заголовків.

На деяких сторінках тексти були частково приховані, що могло розцінюватися пошуковою системою, як маніпуляція з контентом, так як приховані частини тексту в даному випадку не індексувалися.

Швидкість сайту була низькою, що також вимагає подальшого уточнення.

Також було складено ТЗ на виправлення помилок мікророзмітки і її розширення.

Код сайту був очищений від зайвих коментарів.

Карта сайта була налаштована некоректно, містила вже неіснуючі товари, сторінки з 404 і 301 відповіддю сервера.

Після сканування сайту було виявлено багато URL-адрес, які віддавали 4xx і 3xx помилки. ТЗ було складено, щоб виправити цю проблему.

Також важливою частиною було коригування налагодженого процесу прийому та обробки замовлень: SMS-повідомлення (оформлення замовлення, СМС-повідомлення), інтеграція з переліком розсилки (покинута корзина, текст листа, розсилка).

Ще одна проблема була пов’язана з текстовими факторами ранжирування – більшість текстів на сайті не містили ключові слова і необхідні LSI. Для усунення цієї проблеми створено ТЗ копірайтеру, беручи до уваги необхідні запити та ключі LSI.

У той час як розробник клієнта представив ТЗ первинної оптимізації, на основі аналізу побачили, що швидкість операцій мобільної видачі у 3 рази гірше, ніж desktop.

Відповідно клієнту було запропоновано аналіз мобільної версії сайту і розроблено TЗ для покращення, що було актуальним, враховуючи також збільшення частки мобільного трафіку.

По зовнішній оптимізації перш за все акцент був зроблений на оформлення плану скасуванню неякісних орендних посилань

Ми також зосередилися на створенні якісної маси посилань з авторитетних ресурсів для пріоритетних категорій, а ще на крауд маркетингу.

В результаті проведеної роботи позиції пріоритетних категорій зросли.

Брендові запити:

Загальні:

Як результат, не тільки зупинилося падіння органічного трафіку, а й почався його зріст.

Резюме

В результаті швидкої і згуртованої роботи ми змогли не тільки зупинити падіння органічного трафіку, а й повернути його зростання. За 4 місяці робіт органічний трафік виріс на 98,23%. Відновлення посилальної маси, коректна настройка склейки старого і нового сайту, опрацювання внутрішніх чинників ранжирування, зовнішня оптимізація – все це сприяло успішності проекту..

Було проведено багато зустрічей з ефективними дискусіями. Клієнт завжди прислухався до нашої думки, був готовий до змін на сайті та його оптимізації, розуміючи як це важливо для просування. Наші ТЗ впроваджувалися швидко і практично повністю. Це допомогло впоратися з проблемою, з якою прийшов клієнт, а також привести до зростання органічного трафіку в конкурентній тематиці.

Особливо важливо, що разом з трафіком зросли і продажі. Тому можна сміливо заявити, що SEO-просування допомогло врятувати онлайн-бізнес BeautySHOP. Продовжуємо покращувати сайт і вдосконалювати його структуру


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ