today10.09.2017

visibility906

insert_comment0

Чек-лист локального SEO: Просуньте свій сайт в ТОП локальної видачі

Важливість оптимізації вашого бізнесу для локального пошуку значно зросла за останні два роки. Все більше і більше людей використовують свої мобільні пристрої для пошуку в Інтернеті місцевих компаній, що пропонують різні послуги.

Оптимізуючи свій сайт під локальне SEO, ви допоможете своєму бізнесу виділитися на сторінках результатів пошуку (SERP) і залучите нових клієнтів.

Але що таке локальне SEO? І чим відрізняється локальне SEO від традиційного SEO?

Moz визначає термін «локальний SEO» наступним чином:

«Локальне SEO – це спеціалізований комплекс заходів пошукового маркетингу, що підвищує видимість для компаній, зацікавлених в просуванні для географічно пов’язаних ключових запитів. Велика частина локального SEO добре зарекомендувала себе в локальних алгоритмах. Також важливо добре ранжуватися в органічній видачі за локальними ключовими словами».

Одним із основних відмінностей локального SEO від традиційного SEO полягає в таргетуванні цільової аудиторії. Місцезнаходження потенційного клієнта відіграє ключову роль в локальному SEO. Тому ви повинні враховувати географічні дані, оптимізуючи свій сайт під локальне SEO.

Якщо ваш сайт не відображається, коли за вашими ключовими словами йде пошук в вашому регіоні, ви можете втратити багато потенційних клієнтів. Локальне SEO може вирішити цю проблему за вас. Щоб оптимізувати ваш сайт для локального SEO, потрібні час і сили, але це того варте.

Ми надаємо повний список завдань локального SEO, який допоможе вам почати роботу з ним.

Локальне SEO: ваш сайт

Ваш сайт знаходиться в центрі вашої загальної присутності в інтернеті, як показано нижче на графіку локального пошуку Майка Блюменталя.

Локальне SEO починається з оптимізації вашого сайту. Інші фактори, такі як відгуки клієнтів, посилання і присутність в соціальних мережах, стають менш ефективними, якщо ваш сайт не оптимізований для локального SEO.

Представляємо повне керівництво локального SEO оптимізації вашого сайту.

  • Створіть сторінку «контакти» і «про нас» на своєму веб-сайті.
  • На сторінці контактів вкажіть повну назву вашої компанії, адресу, номер телефону та адресу електронної пошти.
  • Переконайтеся в тому, що користувач може натиснути на ваш номер телефону зі свого мобільного пристрою.
  • Переконайтеся, що ваші контактні дані уніфіковані всюди, де вони згадуються на веб-сайті.
  • Якщо активність компанії пов’язана лише з однією адресою, вкажіть свою адресу і адресу електронної пошти в футері веб-сайту.
  • Додайте карту Google на свою контактну сторінку, щоб спростити пошук для потенційних клієнтів.
  • Зареєструйтеся в Google Мій бізнес (GMB) і верифікуйте свій веб-сайт.
  • Забезпечте повну сумісність сайту з мобільними пристроями.
  • Якщо активність бізнесу поширюється на декілька місцевостей, кожній з них слід присвятити окрему сторінку.
  • Використовуйте мікророзмітки, щоб допомогти Google легше визначити ваш місцевий бізнес.
  • Виконуйте щотижневі перевірки сайту за допомогою таких інструментів, як SEMrush або Serpstat, щоб виправити всі помилки SEO.

Відгуки клієнтів відіграють важливу роль в рамках локального SEO. Важливо стежити за онлайн-оглядами вашого бізнесу. Якщо ви дієте в ніші, яка не дає змоги отримати багато відгуків, то ви точно знаєте, що один або два відгуки здатні серйозно нашкодити репутації вашої компанії. Відгуки та рейтинги також можуть винагородити ваш сайт додатковим трафіком.

  • Публікуйте відгуки ваших існуючих клієнтів на вашому веб-сайті.
  • Увімкніть свою компанію в Google Мій бізнес (GMB).
  • Якщо ваш бізнес вже входить в список GMB, попросіть своїх існуючих клієнтів опублікувати відгуки і рейтинги в Google. Ці огляди будуть відображатися в результатах пошуку, коли хтось шукає ваш бізнес в Google.
  • Додайте фотографії в профіль GMB.
  • Відповідайте на негативні відгуки в GMB, якщо такі є.
  • Додайте свій бізнес на Yelp.
  • Додайте свою компанію на Foursquare.
  • Додайте свій бізнес на Bing Places.
  • Попросіть своїх клієнтів опублікувати відгуки на вашій бізнес-сторінці в Facebook.
  • Не просіть занадто багато відгуків відразу. Раптовий приплив відгуків може розглядатися як спам на певних платформах.
  • Не платіть за фальшиві відгуки.
  • Ставтеся до придбання відгуків як до безперервного процесу.

Високоякісний контент приваблює високоякісні зворотні посилання і покращує ранжирування у видачі. Контент і зворотні посилання – два найбільш важливих фактора для ранжирування для Google. Тому необхідно, щоб у вас була локальна стратегія контенту для вашого сайту.

  • Переконайтеся, що ваш найважливіший контент знаходиться на головній сторінці або принаймі пов’язаний з головною сторінкою.
  • Оптимізуйте теги title і description за допомогою локалізованих ключових слів ( «Йога-студія Київ» замість «Йога-студія»).
  • Видаліть будь-який дублюючий контент на своєму веб-сайті. Використовуйте інструмент, наприклад, SEMrush для ідентифікації повторюваних сторінок на вашому сайті. Використовуйте канонічні URL всюди, де це необхідно.
  • Використовуйте відгуки клієнтів в містах активності вашого бізнесу, щоб зробити ваші цільові сторінки, розділені по містах, унікальними.
  • Використовуйте унікальні відгуки клієнтів, які скористалися конкретними продуктами або послугами для відповідних сторінок продуктів і послуг вашого сайту.
  • Додайте локальні фотографії та відеоролики (оптимізовані з відповідними ключовими словами), щоб збагатити і доповнити контент.
  • Приймайте або спонсоруйте різні заходи в вашому місті.
  • Використовуйте інструменти, такі як Buzzsumo або Google Trends, щоб ідентифікувати і відстежувати трендовий контент у вашій місцевості.
  • Створюйте записи в блогах по темам, які відносяться до певної демографії або місця перебування.

Локальне SEO: соціальні мережі

Використання соціальних мереж для підвищення популярності місцевих брендів має вирішальне значення, якщо ви хочете мати перевагу над конкурентами. Дотримуйтесь нижче перерахованих рекомендацій, щоб переконатися, що ваші сторінки в соціальних мережах оптимізовані під локальне SEO.

  • Заявіть про себе на всіх популярних платформах в соціальних мережах.
  • Заведіть профіль для своєї компанії на кожній великій платформі соціальних мереж.
  • Створіть надійну стратегію для соціальних мереж.
  • Публікуйте фотографії в профілі Google Мій бізнес (GMB).
  • Слідкуйте за активністю в соціальних мережах. Проводьте роботу з запереченнями.
  • Дотримуйтеся певного розкладу і регулярно публікуйте новий контент в соціальних мережах.
  • Просіть своїх існуючих клієнтів опублікувати огляди та оцінки на бізнес-сторінці Facebook.
  • Поділіться призначеним для користувача контентом на своїх сторінках соціальних мереж.

Локальне SEO: Згадки

Згадки є повним або частковим використанням тексту в інтернеті, що містять ваше ім’я, адресу, номери телефону і веб-сайту. Компанії з великою кількістю згадок, як правило, займають вище місце в результатах пошуку, ніж компанії з меншою кількістю згадок. Згадки також важливі для підтвердження того, що бізнес є частиною спільноти.

  • Ручні згадки. Такі згадки вимагають часу і зусиль, але в кінцевому результаті у вас більше контролю.
  • Автоматичні посилання. Автоматичні згадки допоможуть вам заощадити час і сили. Основним недоліком автоматичних згадок є те, що не всі сервіси мають однакову якість, і ви не зможете контролювати свої робочі дані.
  • Використовуйте сторонній інструмент, наприклад, MozLocal або BrightLocal для локальних згадок і посилань.

Висновок

У локального SEO є кілька елементів, які відрізняються від традиційного SEO. Тепер, коли у вас є локальний чек-лист SEO, ви можете почати оптимізацію свого сайту для локального SEO і звернутися до нових місцевих клієнтів.

Ви також можете завантажити нижче копію чек-листа локального SEO в форматі PDF.

Завантажити чекліст

Переклад статті: www.99signals.com/local-seo-checklist/


Хочете отримувати нові статті на пошту?

Підпишіться на розсилку. Нічого зайвого, тільки корисна інформація.

person
email

* Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам

Меню
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ